kakkan1114

Alla inlägg under november 2013

Av karin gustafsson - 8 november 2013 12:17

Tjena idag är det fredag. Och då ska vi ha hemkunskapen vi har en vikarie där idag. Men i helgen ska familjen åka till kusinerna för min kusin fyller 19 år. Nästa vecka fyller jag år ska bli najs faktist. Men måste gå puss på er

Av karin gustafsson - 7 november 2013 17:01

Hej nu är jag i stallet och kolla på några tjejer som rider svin kul att kolla. Sen så messar jag med en killkompis som är så rolig. Men måste sluta nu. Åker hem vid halv 6 idag
Från stallet så vi hörs

Av karin gustafsson - 7 november 2013 08:34

Tjena nu sitter jag i klassrummet. Och idag ska vi ha bild och slöjd så himmla slapp dag. Men nu ska jag gå så vi hörs

Av karin gustafsson - 6 november 2013 10:06

har matte nu men har paus men jag uppdraderar lite bettre sen. men vi hörs puss    

Av karin gustafsson - 5 november 2013 07:57

Hej nu sitter jag i taxin på väg till min skola. Idag är det 2 roliga lektoner det är musik och so. Och ikväll så åker jag till stallet och ska rida yatzy tror jag. Mamma kör mig ditt och stannar och kollar. Men just nu lyssnar jag på värdens bästa låt alltså ingen låt kan vara bettre än den. Men ursäkta att jag skriver så korta inlägg det är för att jag inte har något och skriva om liksom. Kommentera vad just du vill att jag ska skriva om i inläggen.

Av karin gustafsson - 4 november 2013 19:19

tjena bloggen 


först vid kl kvart i 8 så kom min taxi så åkte jag till skolan. när jag var nästan framme så ringde min kompis och sa att det var branlarmet hade gått så vi fick vänta på fotbolls plan. men sen hade vi inte så roliga lektoner idag men det var en bra dag i allefall. men ni får urkäkta att mina inlägg är korta nu  

Av karin gustafsson - 4 november 2013 19:07

alltså jag är ju 14 år men det känns liksom att jag är äldre. efter som jag är väl mogen och lång för min ålder. och att jag umgås mässt med dom som gå i 9an och så men alltid frågar folk hur gammal jag är och när jag säger att jag är 14 år så säger dom att jag ser äldre ut typ 16 år. Men det är kanske för jag ser äldre ut. Men jag älskar att umgås med mina äldre kompisar och jag har inte umgås så mycket med dom i min ålder. 

Av karin gustafsson - 3 november 2013 19:43

Hej idag åkte jag in till stan. För jag och min kompis skulle se the fooo. Sjukt mycket folk det var mässt tjejer. Men dom han tyvärr bara sjunga 3 och en halv låt innan tjejerna sprang och kramade dom och slätt i doms kläderna. Så dom fick avbryta hela konserten.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards