kakkan1114

Alla inlägg den 25 november 2013

Av karin gustafsson - 25 november 2013 18:43

hej idag är det måndag och det var 3 elever och 2 lärare som var sjuka idag. och efter bamba kännde jag mig dålig så då fick jag gå hem. jag har sovit sen jag kom hem och just nu mår jag så där faktist.  jag tror att jag har blivit smittad av dom andra som är sjuka nu efter som det var en som kom för tidigt till skolan. men men det är inget att göra åt. Men jag ska i allefall stanna hemma i morgorn och se hur jag känner mig i mån.     

Av karin gustafsson - 25 november 2013 08:03

Nu sitter jag i taxin och lyssnar på musik. Idag börjar en ny vecka och nya tag så nu ska jag skärpa mig och ta tag i saker och ting. Och fokusera på skolan och mitt liv. Men i allefall var jag i stallet igår super mysigt efter som vi var på tävlingar igår efter som min kusin skulle tävla. Men bilder kommer från igår idag om jag hinner

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards