kakkan1114

Alla inlägg under november 2014

Av karin gustafsson - 30 november 2014 08:38

Godmorgon gott folk:) nu har jag precis vaknat och ligger i sängen. Ska gå upp snart och göra mig i ordning för kl halv 11 så ska jag åka in till stationen och möta A så ska vi umgås och så! Ska bli mysigt att umgås med han. Men ni får ha det en toppen dag puss och kram

Av karin gustafsson - 29 november 2014 15:49

Allts jag kan inte fatta att efter jullovet är det bara EN tarmin kvar i grundskolan! Sen så ska jag börja gymnasiet och börja ett nytt liv med nya lärare och nya kompisar. Är så himla taggad på att börja gymnasiet nu alltså! Jag kommer sakna mina kompisar som jag har nu men jag kommer ändå ha dom i mitt liv fast vi kanske inte kommer i samma skola! Men jag blir så glad när jag tänker på det! Jag har flera stuckna som jag vill ska vara med när jag går ut nian:) Men när jag slutar nian så ska jag umgås med dom bästa kompisarna som också går ut nian samtidigt som mig. Men nu kör vi järnet sista året i grundskolan om det är jobbigt så ska jag ändå gå till skolan och jag ska verkligen göra mitt bästa på prov/läxförhör så nu KÖR VI:) sista året i grundskolan fatta hur stor jag har blivit. Tänk att jag har gått i 1 det känns som igår!

Av karin gustafsson - 29 november 2014 15:14

Vaknade kl halv 9 käkade sen gjorde jag mig i ordning! Sen så drog vi in till fitnessfestivlen super roligt och kul och se alla som va med och tävlade. Så nu blir jag mer taggad för att träna för när man såg dom så ville man verkligen träna och bygga upp muskler. Men kväll blir det en soft kväll för jag åker in kl halv 11 i morgon och möter A ska bli super kul och träffa han faktist:)

Av karin gustafsson - 28 november 2014 12:23

Är super trött på skolan helt seriös! Vill ut och göra det jag vill liksom och inte sitta i en skolbänk 24/7 hela tiden! Och göra samma ämnen hela tiden. Jag vill liksom ut och göra det jag verkligen vill. Men nu är det snart bara en tarmin som jag går i grundskolan så jag får väl stå ut lite till. Eftersom man har sina kompisar i skolan som man kommer sakna så otroligt mycket när man slutar nian. Jag har inte tänkt så mycket vad som kommer hända efter nian om man träffar sina gammla kompisar eller om man tappar kontakten med dom:(. det skulle verkligen vara super tråkigt att tappa kontakten med mina klasskompisar jag har nu eftersom dom har alltid funnits där för mig och jag för dom. Kommer sakna dom så himla mycket men jag få se det positiva i att börja gymnasiet istället för det negativa.

Av karin gustafsson - 28 november 2014 07:05

Godmorgon idag är det FREDAG! Gött att det är sista dagen inför helgen! Mina planer för helgen är så här idag så ska jag gå till skolan sen ska jag åka hem och chilla en stund och städa mitt rum. På lördag ska jag gå på fitnessfestivlen inne i Gbg med min kusin sen på söndag så kommer A hit så ska vi hitta på nåt roligt ska åka till Ikea förmågligen med familjen och mormor:) men vi hörs hoppas att ni får en bra dag puss på er

Av karin gustafsson - 27 november 2014 10:15

Godmorgon är väldigt glad tjej idag för en sak! I helgen ska jag åka på en festival och förhoppningsvis träffa en person på söndag väntar fortfarande efter ett klarttecken från mina föräldrar men vi får hålla tummarna:) men ni får ha det så bra så länge

[Bild]

Av karin gustafsson - 26 november 2014 07:15

Skolan går i ett nu med prov och läxor för efter jullovet är det bara en tarmin kvar som jag går i grundskolan. Så det är mycket och göra. Men jag försöker skriva så mycket jag kan. Nu snart ska jag dra till skolan och sen efter skolan så står tandläkaren på listan sen plugg och sen soffta:) men vi hörs kram på er:)

Av karin gustafsson - 25 november 2014 17:04

God kväll! I helgen sov en kompis över hos mig och vi hade det super mysigt:) vi kollade på film och käkade godis och chips och julskum och drack coola. Idag va skolan väl helt okej hade prov första lektionen och det va väl helt okej eftersom det va enklare än jag trodde! Trodde faktist att det skulle vara svårare än det va. Men jag fick nästan alla rätt fattades bara en poäng så hade jag fått alla rätt. Men är nöjd ändå hade inte kunnat göra bättre ifrån mig än jag gjorde

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards