kakkan1114

Alla inlägg under februari 2014

Av karin gustafsson - 28 februari 2014 21:10

Nu är jag på ridsport eventet sjukt kul är det. Massa Goa människor här. Men tack Berry för du gjort det här

Av karin gustafsson - 28 februari 2014 19:00

hej när ni läser det här så kommer jag antagligen vara på ridsport eventet med massa kända personer. jag kommer ta mycket kort och försöka blogga så mycket jag kan och hinner. Men jag kommer ha så himla roligt och trevlig kväll med massa roliga och snälla personer ikväll. Men ni får ha en bra dag så skriver jag mer när jag hinner

Av karin gustafsson - 28 februari 2014 16:12

ja detta inlägget kommer handla om att vara sig själv tex med kompisar eller i skolan. Alltid när man är i skolan eller med kompisar så kanske man inte kan vara sig själv riktigt men kanske vill passa in i gänget eller så. Men försök att alltid vara dej sjävl fast du är med i ett kompis gäng som har märkeskläder och är elaka mot dom som inte har sånna kläder som dom. Våga trampa ner en fot och säg vad du tycker det är väl viktigt att rädda en person som blir ner tryckt än att hänga med dom som mobbar den. alltså det kan ju var över allt tex om man är på stan och ser en snygg kille då kanske man vill att den ska se dig men killar gillar att tjejer är sig själv dom gillar inte när dom gör sig till och så. så var alltid dig själv och sätt ner en fot och säg vad du tycker och bryr dig inte vad dom säger. skit i om dom är dom populeraste i klassen ser dig omkring i klassen. Det finns många personer som säkert vill vara din kompis men det som du kanske har gjort mot dom kanske dom inte vill förlåta direkt. ge dom några dagar och se vad som händer säg förlåt och säg att det var dumt gjort och säg inte att dom tvingade dig och göra det för då kanske dom inte tror på dig efter allt du har gjort mot dom. Om man är en klass så ska man ta hand om varandra och vara snälla och inte mobba några vad som den personen har sagt så ska man inte kaxa i mot eller tillbaka. Det är mycket bettre om du gå där ifrån och låssas som inget tingg det är det ända sättat att göra som det inte blir mer bråk och så  

Av karin gustafsson - 28 februari 2014 07:57

Idag är det fredag dom första timmarna är jag i skolan tills kl 3 sen åker jag hem och ta det lite lungt och sen ska min kompis sminka mig. Sen åker vi in vid halv något. För sen möter jag upp min kusin och sen ska vi till ryttafesten som är inne i stan så himla kul ska det bli. Jag längktar tills i kväll. Men jag ska försöka ta mycket kort under kvällen. Men hoppas jag hinner göra det. Men skriver mer sen

Av karin gustafsson - 27 februari 2014 18:46

Idag är det torsdag och skolan är avklarat idag. Idag hade vi bild och slöjd jag är färdig med min klänning/tröja i syslöjden. Men i morgon gäller det verkligen det är kl 7 det smäller för då blir det fest inne i stan med massa kändisar och sjukt roliga människor längktar verkligen nu. Men skriver i morgon

Av karin gustafsson - 26 februari 2014 08:02

Godmorgon värden!!! Nu är jag på väg till skolan. Var som sagt i stallet och longerade prinsses hon var ganska seg så man fick vara tydlig. Men i skolan ska vi ha idrott och då ska vi öva på våran dans så det blir roligt. Men det är bara 2 dagar kvar tills jag går på ridsport eventet ska bli super najs. Ska försöka ta några fina bilder från där. Men ni får ha en bra dag

Av karin gustafsson - 25 februari 2014 15:08

Skolan avklarat och solen skiner idag. Nu är der ängkligen vår i luften känner man och solen har kommit fram. Idag blir det att plugg lite innan stallet. Ska åka till stallet vid halv 7 eller så jag har soft när jag kommer hem. Men i morgon börjar ghs tror jag. Sjukt kul det ska bli och träffa alla där på lördag och på fredag såklart. Men jag har en läxa i musik också som jag inte får glömma. Den är så VIKTIG.

Av karin gustafsson - 25 februari 2014 07:58

Godmorgon värden

Nu är jag på väg till skolan som sagt. Har verkligen inte något och skriva på bloggen för jag har typ skrivit om så mycket jag kommer på. I skolan ska vi ha musik det ska väl bli helt okej faktist. Men vi hörs under dagen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards