kakkan1114

Alla inlägg under juni 2012

Av karin gustafsson - 27 juni 2012 19:48

hej nu är det sommalov och det är så himma skönt då slipper man läxsor och skolan 10 veckor det är kul. i dag klippte jag mej lite kortare men jag har fårt förande långt hår och i går rammlade jag och slog i huvedet och har ont i min arm och jag vet inte om den är bruten för det gör jätte ont. dom andra kollar på alving och gänget 3 och på söndag ska jag åka till leksand det ska  bli jätte kul för då får jag träffa min kusin.

Av karin gustafsson - 25 juni 2012 19:07

HEJ nu sitter jag i sofan och väntar tills lotta på liseberg ska börja på tv. och sen på söndag ska jag och min kusin åka till leksand till sammans och då ska vi ha kul jag kanske tar med min gittar till leksand. om 2 vecker så ska jag vara med min kompis som jag har gått i samma klass i 5 år det ska bli jätte kul. men nu måste jag tyvärr sluta men sov gott och dröm sött  

Av karin gustafsson - 9 juni 2012 08:43

hej bloggen nu ligger jag i sängen med min dator och typ kolla på nåt men i dag är det lördag och det ska bli assa mysigt ska kanse vara med nåra polare i dag men sen ska jag väl mäst slappa för i mån kl 10 ska jag åka till stallet och rida på davina kanse det är en privat häst som jag brukar rida i baland men jag rider på olika hästar för han som äger davina är nästan inte i stallet så mycket så då får jag ta hand om hon. jag ska få en egen häst snart det ska bli jätte kul men nu orkar jag värkligen inte blogga mer men har det gött da

Av karin gustafsson - 1 juni 2012 16:26

tjena bloggen i dag blir det och gå på kvälls med kompisarna och bästisen och hänga där ska bli assa kul man kan göra allt där nästan. jag hoppas att det blir fler tjejer där i dag en det var föra freddagen men det var rätt kul när det bara va 2 tjejer rästen killar det var assa roligt då. på tisdag ska jag åka och hälsa på min nya klass. men jag hoppas att det är killar på kvälls föra gången var det bara killar som var 15 år men man känner typ alla där det är assa roligt jag längktar. men jag kan ta nåra snygga billder när jag är där. jag och min bästis ska spela basket ute . föra gången var det hur fint värdär. men jag får väl be nån ta kort på mej när jag spla basket. men nu orkar jag ej blogga mera hejdå

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards