kakkan1114

Alla inlägg under oktober 2013

Av karin gustafsson - 31 oktober 2013 16:08

Hej nu är jag på väg hem igen efter några dagar i Stockholm. I morgorn åker jag till landet några dagar. Kommer få bilder och kanske en video. Men jag glömde att filma i Stockholm. Men tyvärr så fick jag inte se the fooo :( men det kanske bli nån annan gång

Av karin gustafsson - 31 oktober 2013 11:36

Godmorgon! Vid kl 9 så möte vi upp mammas kusin så käkade vi frukost med henne. Bakom oss satt Charlotte perells man så det var coolt. Nu sitter vi och tar en dricka paus. Sen ska vi ta bussen in till centrum och leta vidare efter om vi kan se the fooo efter som dom bor i Stockholm. Så man får passa på när man är här. På bilden så ser ni gröna Lund

Av karin gustafsson - 30 oktober 2013 18:20

Hej nu är jag i Stockholm och idag har vi gått på stan. Och ikväll blir det och äta resturang med släktingar som det var längesen jag såg. Vi gick till hollerster och skulle kolla men det var super lång kö in till affären. Men kommer skriva små inlägg under kvällen.

[Bild]

Av karin gustafsson - 30 oktober 2013 07:57

Jag heter Karin och är 13 år och fyller 14 år den 14 november. I min blogg får ni vet vad jag gör på dagarna,resor och även följa med mig genom min resa genom ridningen. Och massor andra saker. Jag startade min blogg för 2 årsen. Då var det bara mina vänner som visste vad min blogg hette men nu är det även folk som bor lite längre bort. Det är alltid lika roligt att få nya läsare och sånt.

Av karin gustafsson - 30 oktober 2013 07:49

Godmorgon jag gick upp kl halv 7 idag .sen vid kvart i 7 så åkte vi till tågcentralen och då gick jag och mamma och köpte en kaffe och varm chocklad. Och sen gick vi till tåget mot Stockholm. Så ni sitter vi på tåget mot vår huvudstad. Ska bli kul och vara i Stockholm med mamma. Men det kommer mycket bilder från resan. Men det kommer ett litet inlägg om mig till dom som är nya läsare på bloggen.

Av karin gustafsson - 30 oktober 2013 07:46

Godmorgon jag gick upp kl halv 7 idag .sen vid kvart i 7 så åkte vi till tågcentralen och då gick jag och mamma och köpte en kaffe och varm chocklad. Och sen gick vi till tåget mot Stockholm. Så ni sitter vi på tåget mot vår huvudstad. Ska bli kul och vara i Stockholm med mamma. Men det kommer mycket bilder från resan. Men det kommer ett litet inlägg om mig till dom som är nya läsare på bloggen.

Av karin gustafsson - 29 oktober 2013 18:38

hej idag så hämtade min kompis mig vid 1 sen så åkte vi till stan. sen vid kl 5 så körde hon mig till pappa som väntade utanför henne. sen så åkte vi hem. så nu sitter jag hemma och har precis duchat. nu lyssnar jag på en låt som heter har du inte fattat än och den är syper bra. I mån åker jag och mamma till våran huvudstad stockholm och träffar släkningar till mig och gå på stan. igår var jag ju på ullared gjorde en video där jag vissar vad jag köpte men vissa saker säger jag vad dom kostar men sen blev det för jobbigt och säga det så jag vissar bara det. Men bloggen kommer rulla som vanligt denna veckan fast det är höstlov. men vi hörs kommer några bilder från stockholm i morgorn när vi är där. puss på er 

Av karin gustafsson - 28 oktober 2013 10:42

Tjoo nu sitter jag på en sportbar på Ullared. Jag är här med mamma det är väldigt mycket folk men det går bra. En video kommer upp där jag visar vad jag har köpt idag men nu ska vi äta lite och sen ska vi shoppa men vi hörs

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards