kakkan1114

Alla inlägg under april 2013

Av karin gustafsson - 29 april 2013 19:07

Japp ni har läst rätt nu kör vi en frågestund svaren kommer ut nästa vecka eller nåt

Av karin gustafsson - 28 april 2013 15:05

Hej
Har varit på Göteborgs horse show och på mässan och jag köpte en tröja. Men nu kollar jag på världscupen på tv efter som vi åkte hem kl halv 4 eller nåt. Men nu ska jag kolla vidare på tv puss på er

Av karin gustafsson - 24 april 2013 10:38

Hej är jätte trött efter som jag var och red och efter det så anmälde jag mig till en tävling som är 5 maj ska bli jätte kul. Men jag är rädd att jag inte ska komma ihåg banan. Men Skriv en komentar om ni har några tips.

Av karin gustafsson - 10 april 2013 13:49

Hej har rast snart våran sista lektone som är engelska. Lyssnar på en kompis som spelar gitar i koridoren faktist väldigt bra. Men jag vet inte vad jag ska göra idag är sugen på att springa en runde när jag kommer hem. Men vi får se vad jag gör i kväll

Av karin gustafsson - 10 april 2013 12:16

Hej att prata skit om andra är inte bra. Man. Får inga vänner kvar då för ingen vill vara vän med nån som pratar skit om en. Dom som gör det kan sluts direkt för det är inte okej att kränka nån eller prata skit bakom ryggen på nån.

Av karin gustafsson - 9 april 2013 18:16

Hej snart åker jag till stallet och ska rida en häst är super taggad för att visa vad jag gjorde hos morfar när jag red hans häst men måste gå men skriver mer sen i mån hur det gick

Hej

Av karin gustafsson - 9 april 2013 07:33

Godmorgorn just nu sitter jag och äter frokust det blev en macka och fil idag. Första lektonen är matte sen musik så det ska bli kul. Men nu måste jag Göra i ordning mig ses

Av karin gustafsson - 8 april 2013 18:39

HEJ BLOGGEN NU HAR JAG FIXSAT LITE MED BILDERNA PÅ MOBILEN PÅ MIN LILLA PRINS. FÖRSTA SKOLDAGEN EFTER LOVET VAR VÄL OKEJ JAG VAR LITE TRÖTT BARA MEN DET GICK ÖVER. JUST NU SITTER JAG OCH LYSSNAR PÅ MUSIK. JAG UNDRAR OM NI VILLE HA EN BLOGGTÄVLING HÄR PÅ BLOGGEN MEN KOMENTERA OM NI VILL HA DET PÅ BLOGGEN. OCH KOM MED FÖRSLAG VAD DET VARA FÖR NÅGRA PRISER. 

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards