kakkan1114

Alla inlägg under september 2013

Av karin gustafsson - 30 september 2013 19:26

hej idag är jag super glad. Skolan var toppen fick umgås med min lilla prins och det var roligt. han var med mig hela bamba rasten med några andra också. och idag fick jag tillbaka min mobil från lagningen och det är roligt. för nu kan jag sitta och blogga i skolan också. tänkte att frågestunden kommer ut denna veckan och jag vet inte riktigt när men den kommer. Det kommer roliga frågor och sånt. Men i mån blir det stallet för mig och hoppa det ska bli kul

Av karin gustafsson - 30 september 2013 14:16

hej nu sitter jag på en lekton. idag har jag väl bara chillat och umgås med pojkvännen och med några kompisar. nu har vi matte jag gillar inte så mycket matte men det är roligt att umgås med älsklingen igen. han har lovat mig att han ska rida nån gång. men han hälsar till er och jag med men måste sluta hejdå.    

Av karin gustafsson - 30 september 2013 07:25

hej gordmorgorn mina söta älsklingar. idag ska jag till skolan och umgås med mina kompisar. sen efter skolan så ska jag åka till en grej och det ska väl bli kul. dennna veckan hoppas vi att min mobil kommer som jag kan blogga även att jag är i skolan. men men nu sittter jag och äter frokust. Men frår umgås med älsklingen idag men vi hörs måste äta uppp nu 

Av karin gustafsson - 29 september 2013 18:03

hej jag kommer svara på frågestunden dennna vekcan så passa på att SKRIVA FRÅGOR SVARAR 100% sant.

Av karin gustafsson - 29 september 2013 17:41

dagen du kom till mitt liv var den bästa dagen i mitt liv. Du förstår mina kännslor utan att jag behöver utrycka mig med ord. Du är den som förstår mig utan att jag säger ett ord. jag älskar dig super mycket och vill att du ska stanna i mitt liv hela livet. Utan dig så skulle aldrig vårat förhållande vara och att vi älskar varandra. och trivs med varandra. jag vill att du ska vara nära mig hela tiden och hålla om mig när jag är ledsen och trösta mig med dina fina ord. nu har vi varit ihop i 111 timmar och 6 dagar och den dagen du kom mig kommer jag aldrig glömma. vi är gjorda för varandra och det känns som jag har hittat rätt nu och att vi ska vara lyckliga tillsammans och att du är den bästa personen nån sin man kan inte hitta nån som du nån annan stans. För nu är jag en lycklig tjejej och du är en lycklig kille förut var det två hjärtan som slåg men nu är det ett stort hjärta som slår och du ska veta att jag älskar dig. Du finns alltid där för mig och jag finns alltid för dig. vi kan tala sanningen med varandra .

Av karin gustafsson - 29 september 2013 17:32

hej i mån börjar en ny vecka med min fantastiska klass och skolan. men imån blir det chill i skolan hoppas jag med alla goa mänsikor runt om kring mig. och då får jag även träffa älsklingen och vara med han och mysa. Har värkligen saknat han över helgen för han är värkligen den goaste personen nån sin man kan hitta. Men idag har jag varit hos min mormor och har ätit lunch med  min kusin efter som han har kommit hem efter som han har jobbit utomlands i några månader . sen har jag väl inte gjort så mycket  

Av karin gustafsson - 28 september 2013 12:21

jag började blogga för jag ville att folk skulle få se mina åsikter om saker och att jag älskar att dela med mig av mitt liv som en 14 årings liv. jag vill att folk ska få säga sina åsikter om saker och att man ska lyssna på dom också för det är väldigt viktigt att folk får det. jag är väl en sån person som vill att alla ska må bra och att det ska vara rätt viss i värden och att man inte ska tänka neggativa. jag ville att vuxsna och barn skulle få läsa hur en 14 årings liv ser ut och hur det är. mässt handlar det om min vardag och kärlek och hästar men ibland kommer det ut lite annat också. mina kompisar hade en blogg så då tänkte jag att jag också skulle ha en blogg. det viktigaste är inte att hur många läsare jag har per dag det viktigaste är att jag har kvar er och att ni får följa mig i mitt liv och kärleken och att hur det är att vara kär som barn och att det viktigaste är att man gillar den personen och att den är snäll det är inte utsiendet som är det viktigaste det är hur den personen är ju. jag är 14 år och jag är en sån person som vågar säga vad jag tycker och sånt vissa ungdomar vågar inte säga vad dom tycker och jag hoppas att när dom läser min blogg att dom vågar säga vad dom tycker för jag tycker att det är viktigt att folk kan säga vad dom tycker och tänker efter som det är fritland och det men här fick ni veta varaför jag började blogga      

Hej

Av karin gustafsson - 28 september 2013 11:49

hej idag är det lördag och ikväll sitter jag hemma med familjen efter som älsklingen har inte kommit hem än och han kommer hem imån så det är lite tråkigt för jag får täffa han på måndag. Men men det är inget och göra åt efter som jag får träffa han på måndag. men jag ska i allefall åka till stallet och bara ta det lungt måste ändå komma ut lite fast han inte är hemma. nu lyssnar jag på the fooo och lite annat och det är rätt så chill men skriver mer när jag kommer hem. bjuder på en bild efter som ni inte ha fått så mycket bilder nu på bloggen. vi hoppas att min mobil kommer på måndag      

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards