kakkan1114

Alla inlägg under december 2013

Av karin gustafsson - 31 december 2013 14:17

2013 har inte varit engkelt för mig. Först byte jag skola efter som jag blev mobbad på den gamla skolan. Sen blev det bara sämmre. Men några stunder var faktist bra på 2013 jag fick träffa en ny kompis och vi håller kontakten sjukt mycket. Sen fick jag en kille och vi var kära i varandra. Sen åkte vi till morfar . Så 2013 har varit väldigt upp och ner lite. Så det året vill jag lämna mig bakom och få en bra start på 2014 och så. Men jag fick även en chans att ta upp mig på en högre nivå i ridningen. Och det kommer jag göra 2014 också. Men hela 2013 vill jag lämna bakom mig och allt. Så ikväll kl 00 så börjar 2014 och jag längktar. Men vi hörs

Av karin gustafsson - 31 december 2013 13:51

1. Att jag ska skriva ett sms i veckan till en person och skriva hur mycket den personen betyder för mig. Jag har varit jätte dålig på det. Och sen har jag ju ett till att sattas hårt på hästarna och ta upp mig på en högre nivå än jag är på nu och så. Jag vill så gärna klara mig upp till en annan nivå i ridningen efter som jag satsar ju hårt i ridningen. Men här var mina nyårs löften.

Av karin gustafsson - 31 december 2013 09:51

Hej idag är det nyår och det ska bli kul. Fast önskar att jag kunde fira nyår med 2 kompisar till mig som betyder sjukt mycket. Men vi ska ha några gäster som vi träffade igår faktist. Dom kommer hit så jag ska städa rumet. Sen på kvällen så får jag se om jag går och träffar några kompisar eller inte. Men vem kommer få en nyårskyss av er ikväll när kl är 00. Men hoppas att ni får en super bra kväll. Ska försöka ta kort idag men vi hörs.

Av karin gustafsson - 30 december 2013 16:44

Tjena förlåt för en dålig uppdradering. Men just nu sitter jag i bilen på väg in till Gbg och ska träffa några kompisar till oss rättsagt min mammas kusin och hennes man. Så det ska bli kul men skriver mer under kvällen.

Av karin gustafsson - 29 december 2013 11:57

hej som sagt jag är ju sjuk idag också. det är inte roligt kan jag säga er i allefall inte på ett lov. Men så är det. Men just nu ligger jag i soffan med datorn i knät och bloggar och lyssnar på the fooo. alltså dom har ju förendras sjukt mycket men på ett bra sätt.  Men om ni söker på youtube och söker där på the fooo ex-factor så kommer dom upp. dom är sjukt bra kan jag säga till er. men idag blir det bara en lung dag som igår. Men jag hoppas att ni har ett sjukt bra jullov och att ni är friska som sagt. kollade lite på datorn på bilderna från sommaren och såg så sjukt söta bilder på kenta. jag kan rida c och D ponnysar nu men jag känner mig väldigt stor på en C ponny så jag håller mig till en D-ponny. Men jag längtar tills ridningen börjar igen. men ni får ha en toppen dag.

Av karin gustafsson - 28 december 2013 19:29

Hej igår kväll hostade jag sjukt mycket och i morse hostade jag också. Men idag är det lördag skulle igenkligen åka iväg men efter som jag är sjuk så kunde jag inte åka. Men ikväll blir det att kolla på film med mamma och ha en riktig myskväll. Efter som pappa och brorsan inte är hemma ikväll. Men jag tror inte att jag kommer blogga så mycket nu när jag är sjuk. Jag skulle i allefall göra en video till bloggen men min mobil är så konstig så det funkade inte. Så jag vet inte vad jag ska göra. För jag tänkte att ni kunde få en videoinlägg i dag men det blev inte så.

Av karin gustafsson - 27 december 2013 15:51

hej idag är det fredag och jag vaknade kl kvart i 11 sen dess har jag legat i soffan. jag hade feber i morse och så. igentligen skulle jag åka till stallet i morgorn men efter som jag är sjuk så åker inte jag ditt. jag vill så gärna rida men jag måste bli frisk. men i julklapp så fick jag biljeter till göteborgs hors show ska bli riktigt kul att åka ditt igen. det är 4 året jag är och kollar men vi ska vara där hela dagen denna gången. Men vi får väl se hur det ser ut i år och vilka som tävlar av svenskana. hoppas att RGB tävlar i år men nu måste jag sluta men vi ses  

Av karin gustafsson - 26 december 2013 13:51

Hej på morgornen har jag bara legat i sängen. Är sjuk idag så det är inget att göra men men det är inget att göra åt. Igår kväll spelade vi kort och sjöng lite jullåtar gick och la mig ganska tidigt igår efter som jag inte var 100 igår. Men under natten hade det blivit värre och jag frös hur mycket som hälst. Men mamma och pappa gick och köpare alvedon och halstabletter. Så men nu ligger jag i sängen och bloggar och lyssnar på musik. Jag kan inte prata så mycket efter som jag måste spara lite på min röst. Men jag hoppas att det går över snart. Men det blir ingen videoinlägg nu när jag är dålig och ont i halsen. Men kram från en sjukling

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards