kakkan1114

Alla inlägg under augusti 2013

Av karin gustafsson - 31 augusti 2013 21:33

tjäna ursäkta att jag inte har bloggat på hela dagen. första var jag på frölunda torg med några kompisar. sen när vi kom hem så gick jag och en kompis ut och fotade och sen var typ kl 8 när jag kommer hem och sen åt jag och sen gick jag ut igen men nu är jag inne och sitter framför dator och har det trågikt.

Av karin gustafsson - 30 augusti 2013 21:50

hej alla finna läsare skriver lite sent på bloggen har tänk och gjort många andra saker. Men snart är fredagen slut och imån är det lördag. drar in med kompisar till frölunda torg i mån och shoppar och har det mysigt. det är inte så ofta jag har tid med mina gammla kompisar efter som jag rider,pluggar,bloggar så tar det väldigt mycket tid. jag lägger ju ner hela dagen på att skriva på bloggen och jag älskar och dela med mig om mitt liv till er och min vardag. Men kom ihåg att jag kommer alldrig att sluta blogga men kanske tar en puse ibland när jag har mycket plugg. men just nu är det lungt med läxsorna men nu när jag går i 8an och inte i 7an längre så kommer jag och mera läxsor. och denna tarminen har jag bestämt mig att fokusera på läxsorna och att det ska gå bra på läxförhör föra tarminen så gick det inte så bra i skolan men nu ska det bli ändringar på det. jag har lovat mig själv att plugga hur mycket som hälst och skriva mera långa inlägg på bloggen men det kommer inte alltid vara långa ibland näär jag är i skolan så kanske jag inte kan skriva så långa så i stället så blir det korta på dagen och på kvällarna så blir det längre och lite info och lite smått och balandat het enkelt. just nu sitter jag i soffan med mammas jobbdator och har kollat på film och nu lyssnar jag på musik så det är en lungn fredag för mig. men nu måste jag gå men godnatt och vi ses i mån puss

Av karin gustafsson - 30 augusti 2013 08:07

Folk kanske är kära och tänker mycket på den personen det behöver inte vara en kille som går i nån klass. Det kan vara en kändis. Men vissa kanske inte vågar prata med den personen men man ska aldrig tveka och prata med den efter som man ska tro på sig själv. Strunta vad dina kompisar säger om den Personen det är du som väljer om du gillar personen men tveka aldrig på dig själv. Tänk att du kommer klara det så gör du det. Jag har alltid tänk så och jag klarade. Jag var en blyg person och vågade inte prata med den jag gillarde men nu säger jag det.

Av karin gustafsson - 30 augusti 2013 07:53

Hej igår slutade vi kl 3 och min taxi varför senad till kl halv 4. Men nu sitter jag i taxsin på väg till skolan vi ska ha hemkunskap idag så det blir roligt. Men bloggar mer i skolan när jag har nätverk som är bettre än mitt 3G men vi hörs

Av karin gustafsson - 29 augusti 2013 19:50

Godnatt älsklingarna nu kommet jag uppdatera i mån och då blir det lite nytt och lite roliga saker. Men jajja i mån är det hemkunskap och sen drar jag till Frölunda torg i mån tror jag efter skolan med kompisar. På bilden ser ni Oscar, Felix , Omar , Oscar som är bandet the fooo

OMG

Av karin gustafsson - 29 augusti 2013 19:17

Hej sitter i soffan och lyssnar på the fooo. Imån släpps en helt sjukt sak som jag är överlycklig för. Idag i skolan hande väl inte så mycket hade lektonen och vad med mina kompisar och chillade och pratade om allt som
Vänner gör. Sen hade vi bild och jag målade min bild lärare hon blev faktist väldigt snygg på billden om jag får erkänna. Men i mån är det nya tag i skolan har ett läx förhör jag tror det kommer gå bra på det.

Av karin gustafsson - 29 augusti 2013 12:26

Hej nu är jag i skolan och sitter och väntar på språkval ska börja. Men just nu sitter jag i korridoren och väntar på en kompis. Men det var väl allt som jag gör just nu. Men vi får se lite men skriver mer sen när jag har kommit hem. Förlåt att jag skriver så korta inlägg nu men jag ska skriva längre senare men just nu får ni vara glada att det kommet korta inlägg

Av karin gustafsson - 29 augusti 2013 08:10

Hej sitter i taxsin på väg till skolan. Blir en slapp dag i dag. Men igår gjorde jag inte så mycket jag lyssnade på the fooo och kollade lite runt på fb och kollade på bloggar. Men skriver mer sen sötisar

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards