kakkan1114

Alla inlägg under augusti 2013

Av karin gustafsson - 28 augusti 2013 18:55

hejsan jag vet att dom flesta tjerna och killarna vet om the fooo. Dom killarna som är med i bandet heter felix och omar och oskar och oskar dom var förband till justin biber när han var i sverge. och nu finns det flera video när dom sjunger och dansar på youtube. så jag tycker att ni ska gå in på http//:www.youtube.se och söka på the fooo dom är värda att höras nu och bli mera kända och mera fans.  billder på killarna kommer i ett  annat inlägg puss 

Av karin gustafsson - 28 augusti 2013 08:00

Hej nu är jag på väg till skolan och solen skinner. Igår var jag inte på ridningen som planerat. Men just nu lyssnar jag på the fooo på nätet dom är så sjukt bra jag älskar dom. Men nu ska jag lyssna färdigt puss

Av karin gustafsson - 26 augusti 2013 18:25

Hej sötnosar i dag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag med en kompis vi gjorde pannkakor och käkade och hade det mysigt och nu är jag hemma och kollar på tv. Snart ska jag göra mina läxsor och svara lite på frågor som ni har ställt.

Av karin gustafsson - 26 augusti 2013 15:39

Rubriken säger allt nu kör vi en frågestund svarar ärligt svaren kommer alla dagar under veckan om det blir många.

Av karin gustafsson - 25 augusti 2013 15:43

hej bloggen. nu ska jag ut och springa lite med en kompis ska springa slingan ska faktist bli skoj. Men jag vill ju få en bra sitts i sanden och då är det väldigt bra och springa och powerworka så det ska jag göra idag. Igår red jag privatlekton och läraren var väldig pettig än vanligt tycker jag. Men jag tror jag ska sätta upp ett tränings schemma för mig själv för mamma och pappa säger att jag ska träna utan för ridningen också man mår bra då. Men det kanske kommer ut några billder i kväll jag vet inte. Men nu måste jag göra i ordning mig men skriver mer sen puss på er

Av karin gustafsson - 24 augusti 2013 21:25

Hej hade privatlekton med Nancy idag. Vi övade på övergångar och hur jag ska jobba henne på det bästa sättet. Galopperade på volten och gjorde över gångar till trav gick sjukt bra tycket jag. Hon är lite svår i höger varv så jag fick tips hur jag skulle göra då och hur jag skulle göra när hon går mot väggen. Men det var typ allt vi gjorde. Har tyvvär ingen bild på nancy

Av karin gustafsson - 24 augusti 2013 10:16

Hej nu ligger jag i soffan och lyssnar på the fooo det är ett pojkband som är sjukt duktiga. Dom är värt och lyssna på youtube. Men i allefall kl halv 1 åker jag till stallet jag ska rida på nancy idag på privatlektonen ska bli kul. Sen åker jag till kungsmässan och äter och köper godis ska bli skoj men måste sluta

Av karin gustafsson - 23 augusti 2013 21:45

Hej nu ska jag gå och lägga mig. Jag hittade ett pojkband idag. Jag kommer skriva lite om dom och lägga ut bilder. Gå natt skriver imån och klickar lite bilder imån på privatlektonen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards