kakkan1114

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 21:58

Hej jag och några kompisar åkte in till avännyn för där yohio som spelade vi ståg längst fram och jag är med på en bild på gps hemsida. Det var sjukt kul att kolla på han och göra ens kompis så glad att man följde med. yohio sjöng 4 låtar tror jag och det var sjukt kul. Vi digrare låtarna jag och mina kompisar. Så här kommer några bilder från konseren. Vi ståg längst fram.

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 18:23

Hej nu åker jag i väg en stund med mina kompisar skriver mer när jag kommer hem

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 15:52

Hej jag hade ju lovat och skriva vem jag gillar mässt och rida på av canton(Kenta) och nibea så ni kör jag vi börjar med nibea

Nibea: nibea är en liten stor häst och är 13 år och väldigt framåt och det gillar jag .hon är arbetsviljig och det tycker jag är bara. Men hon är lite för het. Men jag gillar värkligen henne och hon är snäll och pyssla om.

Canton: canton även kallas Kenta är en c-ponny som går på en ridskola. Han är inte lika arbetsviljig som nibea och det kan vara bra i bland och man lär sig av han. Han är inte för het och det gillar jag med han och han kan hoppa.

Här är lite smått vad som är bra och inte bra med canton och nibea. Så nu ska jag bretta vem som jag gillar och rida.själv tycker jag att det är kul och rida båda nibea och canton efter som båda har olika parsonlighet som jag gillar. Och nibea är pigg och hon gillar och arbeta. Och canton är liksom snäll och gör allt för sin ryttare.
Ps: det kommer ut mera sånt här vem jag gillar mässt och rida.

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 14:42

Här kommer del 2 på produkter från the body shop som kostar 95kr

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 14:40

Alla sakerna på bilderna kostar 95 kr på the body shop det kommer en del 2 snart

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 13:43

Kool bleu pour femme heter parfymen det är 100 ml i flaskan .och jag har nästan alltid på mig den .och jag köpte den i Singapore och jag tor att man kan beställa den på internet. och den kostar 100 kr och sen kanske frakt om man beställer den på internet.

So.....? Dresirable heter parfymen och det är 20 ml i flaskan. Och man kan köpa den på kicks eller beställa på nätet. Jag tror att den kostar 99 kr.

Vanilla touch heter parfymen .och den finns och köpa på H&M den kostar 40 kr där. Och den lukar vanilj och den är super bra

Kate Moss lilabelle 30 ml i flaskan och man kan köpa den på doms hemsida. Och sen kan man köpa den med en body lotion till som ett helt kitt det har jag. Eller så kan man köpa det på en mataffär

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 11:22

Hej solisar igår hade jag några folk hos mig det var super kul. Vi kollade på film och myste i vardagsrummet sen kl halv 11 tror jag dom gick hem och sen gick jag och la mig. Men gjorde en video vad jag köpte igår på torget och den kommer ut när jag har datorn så då kan jag ladda upp den. Men idag har jag inga planer för mig. Men just nu så regnar det så hoppas att det blir lite finare väder. Men skriver mer under dagen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards