kakkan1114

Alla inlägg under juni 2013

Av karin gustafsson - 29 juni 2013 17:39

hej i dag så åkte jag till hööks och köpte ridspö och häst godis. ikväll ska vi ha några gäster men det blev lite kortinlägg idag

Av karin gustafsson - 26 juni 2013 18:00

hej bloggen idag var jag med en kompis från min gammla skola så det var sjukt kul och träffa henne. Men jag har skrivit en kärleks låt som kanske passar in i folks kärleksliv och det passar in i mitt i allefall men kan inte ni kommentera vad ni tycker den ska heta för jag vet inte riktikt vad den ska heta än. Men jag ska bara fixsa lite saker med låten och sen är den färdig. jag kommer särket lägga ut mera låtar som jag har skrivit. men snart ska jag äta och nästa vecka ska jag på ridläger så då kommer jag skriva på bloggen på kvällarna. nästa inlägg om kärlek kommer på lördag tror jag eller söndag vi får se nu ska jag fixsa lite saker.

Av karin gustafsson - 26 juni 2013 16:50

1. hur är du som person: jag är snäll och rolig men kan bli kaxsig och tycken i bland men jag är alltid glad och snäll.

2. vilka hästar har du ridit under ditt liv: jag har ridit ches och nibea och indy, kenta, findus,yamaha, gerry, och mera.

3 hur många hästar och ponnyas har du ridit på under ditt liv: jag har ridit 10 hästar och ponnys är det 11 efter som jag rider ponnys

4. får du umgså med äldre: allså jag får umgås med äldre efter som jag kommer lättare överens med äldre.

5. vad är du rädd för nåt: jag är rädd för ormar och små djur.

6. När folk ser dig tror dom att du är äldre: allså när folk ser mig så tror dom att jag är mycket äldre än jag är efter som jag är lång för min ålder och mogen.

7. saknar du A nu när han har slutat: ja det gör jag. jag tänker på han varje dag.

8. shoppar du mycket: jag brukar shoppa mycket men nu shoppar jag inte lika mycket som jag gjorde förut.

9. när du var lite hängde du med killar då också: allså ända sen jag gick i 4 så hängde jag mycket med killar och det har blivit efter åren.

10. umgås du med dina kompisar fån den andra skolan nu när du har byt skola: nä jag träffar dom då och då men jag umgås mäst med mina nya kompisar.

11. sminkar du dig mycket: ja det gör jag

12. klär du dig som äldre tycker du. allså när man umgså med äldre så blir det så av sig själv

13. tycker andra att du är fjortis: nä det gör dom inte efter som dom vet att jag är en bra person fast jag brukar vara kaxsig och tycken i bland.

 

tack för frågorna som ni har ställt till mig hoppas att ni är nöjda med svaren

Av karin gustafsson - 25 juni 2013 21:48

hej jag har nya palener på gång inom musiken. när vi ska börja skriva om kärlek på bloggen så ska jag skriva en kärleks låt som stämmer in i mitt kärleks liv. så det ska var en in vigning när jag släpper den låten på blogge. men nu ska jag sova så godnatt

Av karin gustafsson - 25 juni 2013 10:29

hej har pricis vaknat typ. om 14 dagar kommer kenta allså 2 veckor kvar. Men idag åker jag till stallet och ska rida kenta lite och känna igenom han. Men igår när jag kom hem var jag trött så jag han inte och blogga. men i allefall min vecka ser ut så här


Mån:kommer hem från alingsås

tis:åker till kenta

ons:åker på äventyr med mamma och en kompis

Tors:åker till alingsås

fre: dagen får komma lite som den kommer

lör. inget

sön.inget


så ser min vecka ut men jag kanske ska köpa jordgubbar eller nåt jag vet inte men nästa vecka planer kommer upp  lite senare men nu ska jag hitta på nåt

Av karin gustafsson - 23 juni 2013 16:40

hej på midsommar vad jag i grebbestad och det var riktigt trevligt men nu sitter jag och sjunger men jag har inte skrivit mera låtar efter som jag tappde lusten. Men det kanske ändrar sig men vi får se

Av karin gustafsson - 22 juni 2013 15:59

hej nu ska jag skriva mitt första inlägg om kärlek. kärlek är ju det alla letar efter men om man är i min ålder så kansk man hittar en kille men den killen kanske inte är i din typ. Men nån gång i livet hittar man den rätta killen men det tar tid att hitta den. Men man ska inte tveka och säga till personen man gillar att man gillar han. och om det går snett så lär man sig nåt. men man ska aldrig tro att man inte får en kille bara man inte är den populeraste tjejen i klassen. Killar i 13-14 år ålden dom brukar oftas gå på utsidan men det är insidan som räknas det är inte vem som är snyggast. jag är inte den populeraste tjejen i klassen men jag har haft många killar dom killarna jag har haft dom brur sig inte om utsidan dom brur sig om insidan. Man ska alltid var en bra person i insidan för folk tror att det är utsidan som räknas och börjar sminka sig mycket och är kaxsiga bara för killar ska gilla dom det är inte så i livet

Av karin gustafsson - 22 juni 2013 15:52

hej nu ska jag brätta lite hur det blir med bloggen. efter sommarlovet kommer jag skriva om min vardagoch kärlek. och jag kommer lägga ner 2-4 timmar som jag gör nu .men det kommer bli mer inlägg eller nåt. men i sommar kommer det vara som vanligt men redan nu så kommer det inlägg om kärlek. och jag hoppas att ni tycker att det är bra fast jag lägger in kärlek i bloggen. hoppas att ni fortfarande läser min blogg då.  

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards