kakkan1114

Alla inlägg under januari 2014

Av karin gustafsson - 31 januari 2014 18:02

Hej nu är jag i stallet för det blev att jag åkte med min kompis till stallet och kollade när hon rider. Hennes lektion är slut 10 över 7 så då ska jag åka hem och äta och mysa med familjen. Det blir att jag ta bussen med henne hem så det blir bra men nu ska jag kolla så skriver jag sen när jag är hemma igen

Av karin gustafsson - 31 januari 2014 15:22

Nu var skolan avklarat och jag är på väg hem. Ska bli riktigt skönt att det är helg nu. Mycket plugg nu innan sportlovet så det är lite stressigt i skolan kan man säga. Men idag var jag med en sjukt go kompis till mig på rasten. Men ikväll blir det att blogga och ha fredagsmys med familjen.

Av karin gustafsson - 31 januari 2014 07:59

Ibland kan folk låssas att vara nån annan bara för man vill vara med i ett visst gäng. Men att låssas vara nån annan hjälper inte för få kanske man ljuger och dom får reda på det. Man ska vara säg själv om man vill vara med i ett gäng men man ska aldrig låssas vara nån annan det kanske hjälper i några månader men sen måste man ju ljuga om vilka saker och vad man bor liksom. Men dom kan ta reda på det enkelt. Så snälla låssas inte vara nån annan än du är. Då menar jag i skolan och i gäng.

Av karin gustafsson - 31 januari 2014 07:00

godmorgon idag är det fredag och det betyder att det är helg och sen en vecka kvar tills sportlovet sjukt skönt. Men idag är det hemkusnkap och det ska bli kul och sen blir det och vara med några kompisar på rasterna det ska bli roligt. men jag hoppas att ni får en underbar dag så skriver jag mer sen

Av karin gustafsson - 30 januari 2014 19:55

så här är det jag kommer ändra min blogg lite så det kommer handla om 3 saker och det är hästar,kärlek,mitt liv det kommer handla mycket hur det är att vara 14 år och hur det är och vara kär när man är 14 år och lte sånt men jag kommer så klart och skriva varje dag och så. Och det kommer upp inlägg när jag i skolan så det har ordnat sig men hoppas att ni tycker det är bra. och sen kommer jag ha en länk tävling så det kommer jag också göra men jag har som sagt spelat in alla svar på frågestunden så jag ska försöka att fixa det i morgorn efter skolan. och sen kommer jag byta ut min heder som jag har det kommer vara vinter bilder och hästar tror jag men som sagt det här kommer bli bra

Av karin gustafsson - 30 januari 2014 18:10

Hej jag har precis kommit innan för dörren. Jag har som sagt varit i stallet och det var super roligt. Men just nu sitter jag och skriver på min telefon och kollar på tv. Men ett långt inlägg om kärlek kommer. Men nu ska jag äta. Puss på er

Av karin gustafsson - 30 januari 2014 15:14

Nu är skolan klar för idag. Jag åker direkt till stallet nu så kommer pappa och hämtar mig tror jag . Sen blir det att plugga so läxan som jag har tills i morgorn. Men jag kan allt som vi ska Kunna men det är bra att öva lite exatra ändå. Men det snöar i dag sjukt mycket och så. Om en vecka är det lova längktar sjukt mycket. Men här får ni en vintrig bild . Tog den på parkeringen så inte så vit på bilden

Av karin gustafsson - 30 januari 2014 07:00

godmorgorn idag ska jag till skolan dom första timmarna sen ska jag till stallet och hjälpa till som jag gör alltid på torsdagar sen ska jag hem och vila och göra mina So läxsor men skolan kommer väl bli helt okej i dag efter som en person som betyder sjukt mycket är tillbaka i morgorn. men nu ska jag gå och fixa mig inför skolan och lite så. men jag hoppas att ni får en underbra skol dag och ha en trevlig skola och så    

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards