kakkan1114

Alla inlägg under januari 2014

Av karin gustafsson - 16 januari 2014 08:03

Godmorgon värden och den finaste killen som jag inte kommer få. Men i allefall nu sitter jag i taxin och bloggar från min mobil. Idag har vi bild och slöjd sjukt kul. Men efter skolan så drar jag till stallet och är där lite. Sen hämtat pappa mig. Men iallafall det kommer bli massa kärleks inlägg i allefall och häst inlägg. Ska nämligen åka till ett stall i morgorn direkt efter skolan och stannar där tills på söndag. Men jag hoppas att ni får en bra dag. Men det kommer upp inlägg under dagen kan jag lova er.

Av karin gustafsson - 15 januari 2014 19:19

       

Av karin gustafsson - 15 januari 2014 18:55

hej först idag var jag i skolan tills kl 3 hade idrott sista lektionen vi spelade vollyboll sen när jag skulle sjuta bollen så knäktes min handled så nu har jag super ont i den. Men sen efter skolan så tog jag spårvagnen med några kompisar till mig så vi tog den till torget. sen åkte dom hem och jag möte upp mamma där så gick vi och fikade lite efter som jag var så törstig.Sen vid halv 5 åkte vi hem fast vi stannade och köpte kuddar och lite så. Men i morgorn är det slöjd och jag har syslöjd så nu ska vi få en ny syslöjd lärare det kommer säkert bli bra efter som den andra är sjukskriven typ. Men nu sitter jag i allefall och lyssnar på musik och ska gå och kolla min mail och lite annat. Men hoppas att ni har haft en sjukt bra dag och så.             

Av karin gustafsson - 15 januari 2014 12:14

Hej om jag får flera dumma kommentarer så kommer jag sluta blogga eller ta en blogg paus det är för att jag inte orkar med alla som skriver elak kommentarer till mig. Jag får liksom inte nån lysst att blogga då. Hoppas att ni förstår hur jag känner mig när folk gör det. Men mitt beslut är fast. Så om jag ser nån som skriver elaka kommentarer så blir det så.

Av karin gustafsson - 15 januari 2014 08:28

Hej nu är jag i skolan vi börjar snart. Första lektionen vi ska ha är no. Men skriver mer sen

Av karin gustafsson - 14 januari 2014 16:37

hej bloggen snart ska jag åka till stallet men först ska jag göra läxsan det är No. men idag hände det roliga saker i skolan vett ni. men nu ska jag dra snart till stallet. Men skolan var helt okej efter som det hände en rolig sak idag i skolan. jag är super glad men nu ska jag dra ner och äta snart. Men nån gång kan jag försöka göra en video det var länge sen nu. Men jag saknar två personer som betyder sjukt mycket för mig. men nu ska jag dra efter som vi ska till ikea först och sen till stallet.Men ni år har det så bra så länge så skriver jag mer i morgorn efter som jag kommer hem sent ikvälmen ha en trevlig kväll nu alla    

Av karin gustafsson - 14 januari 2014 12:30

Hej jag kommer skriva ett Önskeinlägg som en av mina läsare ville att jag skulle skriva. Så det kommer jag göra efter skolan.

Av karin gustafsson - 14 januari 2014 12:11

Hej just nu är jag i skolan och har rast. Sen har vi svenska som lektion och det ska bli skoj. Det är snö som jag sa förut. Men hen är inte i skolan och det är tråkigt utan hen efter som hen är så rolig. Men nu ska jag umgås med kompisar bloggar mer sen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards