kakkan1114

Alla inlägg under december 2014

Av karin gustafsson - 31 december 2014 17:05

2015 ska jag göra till mitt bästa år faktist. jag har mycket planerat som jag ska göra under 2015 och jag kan säga så här att bloggen kommer ändras lite också. Ni kommer få läsa hur det går med min och mirres resa och sen kommer ni ju få följa med vad jag gör på vardagarna och sen kommer ni får följa ******* . Den nya saker kommer jag inte avslöja än men jag kommer avslöja det så fort som möjligt och jag vet att alla ni läsare kommer gilla det eftersom det är viktigt I vårt samhälla och så. Men jag vill inte avslöja det än i allefall. Men det jag ska göra innan 2015 är slut är att jag ska kämpa mot näthat och mobbning och jag kommer även skriva det på bloggen mycket för jag tycker att det är super viktigt att vi får stopp på mobbning och näthat och jag vill att alla ska hjälpas åt att få stopp på det här. för det kan förstöra nåns liv pg av att folk mobbar och skriver elak saker om det!



                                                  
                mina nyårlöften


1. inte äta tomteskum

2. inte upprepa samma sak hela tiden

3. börja gymma mera än jag har gjort nu ska gyma mins en gång i veckan.

4 börja städa mitt rum lite oftare.

Av karin gustafsson - 31 december 2014 16:53

2014 va faktis helt okej år för mig eftersom först hade jag en ponny och sen så fick jag han på foder min högsta önskan gick igenom 2014 och jag blev så glad över att min önskan hade slagit igenom. jag hade värkligen drömt om det sen jag va 6 år. Men även 2014 så hände det dåliga saker också. Men jag kan säga att det kanske inte va det bästa året men det va ju helt okej ändå. jag tog upp kontakten med mina gammla klasskompisar jag har umgås med dom jag inte brukar umgås med i skolan.  sen i novemberg 2014 så fick jag ju min underbaraste pojkvän adam. tänk att det här året har ändå varit bra fast allt dåligt som har hänt. Men idag kl 12 så blir det 2015 och jag ska inviga den att vara med familjen så det ska vara mysigt. och i morgon första dagen på året ska jag till bringa med min ponny han ska få mycket kärlek. Har inte ridit han eller varit i stallet på länge man börjar länkta efter han eftersom man kan prata med han om vad som helst. han sviker aldrig än och det är det bästa med han. På fredag så ska jag vara med adam och då ska vi åka skidskor tillsammans inne i göteborg så det ska bli kul. sen på kvällen så kommer våra kompisar hit så då får dom också träffa han. Men vad ska ni göra ikväll? vem blir eran nyårkyss i år? jag kan säga så här jag kommer inte få nån nyårkyss i år för jag är i göteborg och han är hemma hos sig och firar.      

Av karin gustafsson - 31 december 2014 10:38

Godmorgon vaknade vid 10 ungefär idag. Det va väldigt skönt att sova ut idag för jag är super trött verkligen. Men idag är det nyår så jag ska vara med familjen idag och äta go middag och sen kommer några kompisar hit vid 12 slaget och så. Ska bli kul fast tråkigt att man inte kan vara med Adam idag och fira nyår med han. Men jag hoppas att ni får en bra dag och nyår

Av karin gustafsson - 30 december 2014 21:13

Godkväll! Nu ligger jag i sängen och inte gör ett piss. Är super trött och mår typ inte så bra men jag tror att det går över. Men idag har jag varit med älsklingen och tog det vanliga tåget hem. Han kommer till mig på fredag:)

Av karin gustafsson - 30 december 2014 07:58

Godmorgon! Igår kväll/dag så var jag med Adam för vi firade en månad tillsammans. Först gick vi på bio och kollade på the hobbit och den va bra och så. Sen tog jag och Adam och möte mamma och sen åkte vi hem. Och hela kvällen va vi hemma och bara tog det lugnt helt enkelt. Men till idag då så vaknade jag kl 7 låg kvar i sängen till 10 över 7 sen så gick jag ner och tog en macka och snart ska jag ta bussen till centralen och åka till Adam mysigt! Jag och Adam kan inte ses på 2 dagar nu för i morgon är det nyår och på torsdag så har jag hästen så jag och han får ses på fredag igen. Kommer sakna han verkligen. Men skriv frågor till oss

Av karin gustafsson - 28 december 2014 21:17

godkväll snart om en stund ska jag lägga mig i sängen för att sova! ska upp tidigt i morgon för ska umgås med älsklingen i morgon vi firar ju 1 månad tillsammans i morgon:)       

Av karin gustafsson - 28 december 2014 19:34


Vaknade kl halv 3 först för det va nån som kastade något på mitt fönster. Sen somnade jag om och vaknade kl 7 igen då gick jag upp och gjorde mig i ordning och gick ner och åt frukost. Sen så borstade jag tänderna och sen vaknade mamma och pappa och vid 10 över 8 så gick vi till min buss som gick 08:22 så då tog jag den till centralen och klev på tåget till Alingsås ska till Adam.

Av karin gustafsson - 27 december 2014 20:49

Vaknade kl 10 i 12 idag så himla gött att sova ut lite. Men nu sitter jag i mitt rum och kollar på tv och käkat chips. Ska lägga mig snart för jag ska upp tidigt i morgon för att åka till Adam:) Men hoppas att ni har haft en bra dag! Det har varit glas halt här så man kan halka lätt så vi har broddat min häst och så.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards