kakkan1114

Alla inlägg den 20 december 2014

Mys

Av karin gustafsson - 20 december 2014 21:03

För en stund sen kom en tjejkompis till mig och nu sitter vi i soffan och kollar på film. Så mysigt alltså! Det va ett tag sen jag träffade henne typ 2 månader sen. Saknat henne verkligen. Men nu ska jag kolla färdigt på filmen! I morgon så begär jag mig av till Alingsås och träffar Adam på dagen sen till mina kusiner.

Av karin gustafsson - 20 december 2014 18:15


1. vilken är din favorit färg? min favorit färg är vit och rosa. 

 

2. om du skulle bygga ett hus på en månad,vad skulle det vara för hus då? det skulle nog vara ett lyx hus med 4 våningar och en pool och ett eget gym.

 

3. har du nära till lisebergr? jag har ganska nära till liseberg men inte jätte nära

 

4. några ord ni säger i göteborg? jag vet inte.

 

5. vad tycker du om mig? du är snäll känner dig inte men snäll

 

6. har du hållt på med någon annan sport än hästar? jo det har jag. gymnastik och fotoll har jag hållt på med men det va inte så länge jag gjorde det.

 

7: har du smink på dig i skolan? nej jag har inte smink på mig i skolan för det är typ förbjud att ha det eftersom folk kan vara alergiska mot det.

 

8: är du en sån tjej som måste sminka dig när du går till stan? alltså det beror på vilka jag ska gå på stan med typ om jag går med mina tjejkompisar som oftas brukar ha smink på sig så har jag det. Men när jag går med adam så har jag nästan aldrig det.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. vad ville du bli när du va liten?

10. 

Av karin gustafsson - 20 december 2014 17:39

jo angående frågestunden så har det kommit in många frågor! så det kommer liksom bli del 1 del 2 och sånt och sen hade jag tänkt att typ del 1 ska bara vara om frågor om hästar och så. så jag kommer inte blanda frågorna eftersom det är många frågor om allt. Men jag kommer skriva svaren på frågorna nu. Men hoppas att ni tycker om svaren. några frågor som ni har ställt är väldigt privat så dom kommer jag inte svara på.         

Av karin gustafsson - 20 december 2014 09:39

godmorgon alla babes! idag är det lördag somnade såklart med mitt smink på så allt smink va ju över hela ansiktet när jag vaknade. idag blir det en pak dag för mig eftersom jag åker i morgon till alingsås och stannar där några dagar. ska även fira julafton där så det blir kul. ska fira med adam så det ska bli mysigt och kul att fira med han. Eftersom det är våran första jul tillsammans och så. igår gjorde jag inte så mycket va med adam och sen va jag med familjen så mysigt. Men jag ska slå in alla julklappar idag också för jag kommer inte hinna göra det denna veckan. Men jag hoppas att ni får en roliga jullov och så. puss       ps

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards