kakkan1114

Alla inlägg under februari 2013

Av karin gustafsson - 28 februari 2013 14:35

Hej sitter i skolan vi har slutat men min taxsi kommer inte för en kl 3. I mån drar jag och några kompisar in till Frölunda torg och shoppar lite efter skolan ska bli jätte kul. Hoppas att ni har haft en bra torsdag det har jag i alle fall. Men bloggar mer i kväll puss

Av karin gustafsson - 28 februari 2013 07:19


  här är videon när jag hoppar på ridpasset i tisdags. gick sjukt bra. snart ska jag till skolan så puss och kram

Av karin gustafsson - 27 februari 2013 12:18

1. Vilket är det favorit fotbollslag: svar AIK
2. Gillar du Karin:svar jag gillar henne som kompis bara och inget mer
3.brukar du och Karin va med varandra: svar ja vi ska åka till Frölunda torg tillsammans på fredag och träffa några andra kompisar.
4. Hur länge har du kännt Karin:svar jag har kännt henne 2 tarminer snart.
5. Karin gillar du han: svar nej bara som kompis:
6. Går ni i samma klass eller skola: svar vi går i samma klass och skola
7. Hur många år är du: svar 15 år
8. Är du och Karin ihop: svar nej det är vi inte vi är bara kompisar
Tack för alla frågor som ni har ställt till mig. Hoppas att ni är nöjda med svaren.

Av karin gustafsson - 27 februari 2013 10:44

Hej ridningen gick bra men han ville inte gå men sen när vi hade hoppat några gånger så gick det bra. Själv tyckte ja att det gick bra. Svaren kommer upp idag ska bli kul var ni tycker om svaren. Hoppas att ni gillar dom

Av karin gustafsson - 26 februari 2013 17:01

Hej igen i kväll ska jag rida vi ska hoppa lite hoppas det går bra för jag ska rida Yamaha ska bli kul. Önska mig lycka och hoppas att jag inte ramlar av i dag för då blir det inget kul. Men jag brukar inte ramla av hästen för han är så snäll så. Billd kommer självklart och kanske en lite video när jag hoppar.

Av karin gustafsson - 26 februari 2013 12:28

Hej bloggen jag sa ju att svaren kommer ut förra måndagen men har inte hunnit det men det blir särket på fredag. För jag har haft fullt upp med läxsor och sånt men jag är helt särker på att det kommer på fredag för då är jag med han.

Av karin gustafsson - 26 februari 2013 12:08

Hej har haft prov i dag och det va jätte tråkigt. Jag ska Göra ett om prov på tisdag för jag klarade inte det. Känner mig dålig i musik. Alla andra behöver inte göra det

Av karin gustafsson - 24 februari 2013 14:08

Hej mina söta läsare. I går hade vi lite party med kusinerna vi spelade ett jätte roligt spel där man va i lag och sen tåg man upp ett kort och där ståg det var man skulle måla och då skulle den andra gissa. Så det blev lite sent i går kväll gick och la mig vid halv 1 och vacknad 12 och gick upp vid halv 1 så i dag ska jag bara slappa och kolla på era frågor och svaren kommer i mån håll utsikt i mån på bloggen. Puss

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards