kakkan1114

Alla inlägg under mars 2012

Av karin gustafsson - 31 mars 2012 21:29

hej alla fina läsare

nu sitter jag och morsan i soffan och har släckt alla lampor i huset och tänt levande ljus. i dag var jag och hälsade på min faster och fick påskgodis och en lila klocka som jag ska ta kort på och lägga ut en bild på den. för nåra dagar sen var jag och mamma ner vid havet och tog jätte fina bilder på mej och henne så det kommer ut nåra snygga och fina bilder snart. i mån ska vi ut på en lång promenad med hunden mackie kl 11. sen ska jag väl sticka ut och kolla om det är nåra kompisar ute. men jag hoppas att ni får en bra lörda kväll. o jag kommer skriva en lista med dom låtarna som jag gillar mässt men ni kan väl önska lite vad ni vill att jag ska skriva men jag kan inte lova att jag skriver pricis det som ni önskar för jag ska skriva lite om ridningen o skolan och sånt. men jag ska försöka skriva det som ni vill. orkar inte blogga mer nu så hejdå och har det gött så säger dom som kommer från göteborsan. menar göteborg då



                          


Av karin gustafsson - 31 mars 2012 21:29

hej alla fina läsare

nu sitter jag och morsan i soffan och har släckt alla lampor i huset och tänt levande ljus. i dag var jag och hälsade på min faster och fick påskgodis och en lila klocka som jag ska ta kort på och lägga ut en bild på den. för nåra dagar sen var jag och mamma ner vid havet och tog jätte fina bilder på mej och henne så det kommer ut nåra snygga och fina bilder snart. i mån ska vi ut på en lång promenad med hunden mackie kl 11. sen ska jag väl sticka ut och kolla om det är nåra kompisar ute. men jag hoppas att ni får en bra lörda kväll. o jag kommer skriva en lista med dom låtarna som jag gillar mässt men ni kan väl önska lite vad ni vill att jag ska skriva men jag kan inte lova att jag skriver pricis det som ni önskar för jag ska skriva lite om ridningen o skolan och sånt. men jag ska försöka skriva det som ni vill. orkar inte blogga mer nu så hejdå och har det gött så säger dom som kommer från göteborsan. menar göteborg då



                          


Av karin gustafsson - 30 mars 2012 11:33

    i går blev det att rida baron i gen och nästa torsdag ska vi rida ut och göra någåt. nu sitter jag i grupp rumet i skolan och bloggar lite. i dag fick vi bananlack på tänderna det var hur äckligt som hälst i kväll blir det väl och dra tilll fredags med min kompis och hänga lite där men orkar nästan inte det bloggar mer i kväll

Av karin gustafsson - 29 mars 2012 08:45

hej alla fina läsare. nu sitter jag i skolan och skriver på bloggen och kollar på andras blogg. den här tycker jag att ni ska kolla på alicehoglund.devote.se det är min kompis blogg som är jätte bra jag kollar på den själv hon skriver typ varge dag. och förlåt att jag inte har hunnit skriva på länge jag har haft fult upp med skolan och annat sånt. men nu lyssnar jag på musik. jag hoppas att jag kan hinna mer och skriva på dagarna. MEN JAG OCH MIN KOMPISA SKA GÖRA EN BLOGG TILLSAMMANS JAG SKRIVER VAD DEN HETER SEN.i koridoren springer alla och pratar jätte högt. och i dag ska jag rida jag tror jag får rida på baron men det är inte särket för jag skulle kanse rida på en busig liten ponny men jag vill rida på baron för att han är bäst och det finns en billd på han på bloggen så kolla gärna på han och skriv en komenat  vad ni tycker om han . men nu orkar jag inte skriva mer så jag ska bara lyssna på musik nu tror jag.



                                 HEJDÅ   

Av karin gustafsson - 27 mars 2012 18:59

 KOMMER ALLDRIG GLÖMMA ER MINA FINNASTE KOMPISAR SOM JAG HAR HAFT. TACK FÖR JAG FICK LÄRA KÄNNA ER BÅDA <3<3   MISS YOU.  

 
Av karin gustafsson - 27 mars 2012 18:11

DET HÄR ÄR BARON SOM ÄR VÄRDENS FINNASTE HÄST HAN HAR BORT I SPANIEN OCH DÄR VAR HAN FAKTIST EN HINGST SOM BARA FICK STÅ I EN BOXS FÖR DOM SOM HADE HAN VAR RÄDD OM HAN SÅ HAN VAR BARA INE I STALLET HELA TIDEN. I DAG I SKOLAN SÅ VAR DET ASSA KUL FÖR JAG ÄLSKAR DEN HÄR SKOLAN SOM JAG GÅR I OCH HELA HÖGSTADIET ÄR ROLIGA OCH SNÄLLA MOT ALLA. MEN MÄSST SAKNAR JAG MIN KUSIN SOM INTE BOR HÄR SOM JAG BOR HON BOR 30 MIL BORT FRÅN MEJ TYP<3<3<3

 
Av karin gustafsson - 27 mars 2012 13:58

   det här är mina bästa kompsia som är hur snälla som hälst saknar er redan men kanse ses

Av karin gustafsson - 27 mars 2012 13:52

   

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards