kakkan1114

Alla inlägg under mars 2012

Av karin gustafsson - 27 mars 2012 13:52

   

Av karin gustafsson - 23 mars 2012 10:48

hej bloggen i går red jag på en häst som heter baron och vi red ut och han skulle vara lite busig så han klev över en kulle som han fasnade i mitten på och självklart rammlade jag av i leran väldigt myssit (not) och nu sitter jag i skolan och mår så där efter av rammlingen det var inte kul och rammla av. och nästa torsdag måste jag bjuda på tårta för varge gång nån rammlar av så måste den personen bjuda på tårta. Men jag var inte ensam och rammla av i går men det var jag som blev skaddad mera en den andra personen som rammlade av inte kul men jag svimmade nästan så det var avaligare en den andra. hon hoppade upp på hästen i gen men min rid lärare fick leda mej för den hästen som jag red på var en spanska häst och var rädd och kunde bara springa i väg och jag har stuckat foten tack vare den hästen

Av karin gustafsson - 21 mars 2012 19:32

hej bloggen i dag började vi 8.00 och jag tog en spruta i skolan men man fick en klubba då. och sen har jag inte gjort så mycket i skolan bara det varliga lektonen och raster. men det är kul och gå i skolan i bland och i mån sluatar vi halv 2 det är gött det. och i dag spelade vi uno och jag fölårade hela tiden nästan. och nu sitter jag i soffan och är fraför datorn.och min pappa sitter fraför tv och lyssnar på musik. och det var typ hur kul som hälst i skolan i går för det var två killar som sjön mirakel för mej och en kille till så det var väl helt okej i dag också. killarna spelade fottboll och dom andra sprang i koridorena och gjorde nåt tråkit. men jag var med på fotboll lite med dom som är ett år äldre en mej men dom hållde på och taklas hela tiden som dom spelade is hocky men sen sa jag till som



                      stor kram karin

HEJ

Av karin gustafsson - 20 mars 2012 19:47

hej i dag var jag i skolan det var hur kul som hälst för det var en kille sjöng mirakel han sjön bättre en björn ranelid i allefall. och sen hade vi matte prov hela sverge har det i 3an ,5an,6a så det är väldigt roligt med det(not) men i går var jag i stallet med nåra kompisar det var kul dom galopperade och travade och sjengkelvikning  det var kul och sen. det var en häst som kom från stall lisa. kan nån komma med förslag vad jag kan skriva i bloggen. om ni vill kolla in hästarna där jag rider så söker ni på www.stalllisa.com men det ska vara mellan slag i mellan stall och lisa hoppas att ni tycker att hästarna är söta.och sen kan ni söka på youtobe på en sak som jag älskar som ni söker på sofijah hon är jätte bra

Av karin gustafsson - 17 mars 2012 11:46

HEJ ALLA LÄSRE I DAG VAKNADE JAG KL HALV 11 FÖR JAG VAR PÅ SKOLAN FÖR DET VAR EN FRITISGÅRD DÄR PÅ FREDAGAR.det var jätte kul för vi spelade uno och jag fick ta upp 12 kort och vi  lyssnade på musik lite anat också men orkar inte brätta allt som vi gjorde i går men det var väldigt goa mäniskor där i går kväll men vissa var äldre en mej men det var nåraa i min klass ockås. förlåt att jag inte har bloggat på det sistonde det är värdigt stressit med allt som man ska göra på dagarna. och nu sitte jag här och bloggar i gen. och i mån ska jag åka till en häst tävling och min bästa kompis är där. jag hoppas att hennes lag vinner i mån.



                                                / karin    ps snälla komentera lite också  

Av karin gustafsson - 13 mars 2012 14:19

hej nu har vi läxs hjälp i skolan och sitter brevid bästa ellen och gör läxsor. sen ska jag hem och göra nåt. och i dsag fick jag ett brev av alle och hon är på G med olsson och jag är glad för hennes skull och saknar henne jätte mycket.

Av karin gustafsson - 9 mars 2012 08:52

hej bloggen jag har varit sjuk 4 dagar nu och känner mej endå inte bättre och är jätte förkyld och vill bara lägga mej och sova. och nu har jag jätte tråkigt och sitter fraför datorn och skriver på min blogg. medans min pappa sitter mitt i mot mej och jobbar lite för han är också sjuk. jag hoppas värkligen inte att jag har fått inflesan då måste jag hoppa över skolan mer. men jag ska få läxser som jag ska göra hemma för jag vill inte komma efter så mycket som jag har gjort på No. undra vem som vinner i mån komentera vem du tycker ska vinna

hej

Av karin gustafsson - 6 mars 2012 19:23

hej nu har jag gjort en omröstning som ni ska svara på en fråga och jag hoppas att jusst ni svarar på frågan hoppas att ni gillar min blogg. snart ska jag väl gå upp och sova som jag blir frisk snart och jag saknar min bästa kusin alle som också har en blogg jag kan skriva hennes blogg i nästa in lägg om ni vill så blir hon särket glad och få nåra bäsökare. choo då måste gå ha det gött och kolla min blogg varge dag.



                                stor kram från kakkan1114   

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards