kakkan1114

Alla inlägg under februari 2012

Av karin gustafsson - 29 februari 2012 13:48

HEJ NU SITTER JAG I B HUSET I SKOLAN OCH HAR ONT I MAGEN. OCH I MÅN HAR VI PROV DET SKA BLI GANSKA ROLIGT BARA FÖR JAG OCH ELLEN ÄR I SAMMA GRUPP MEN AMANDA SKULLE I GENKLIGEN VARA MED I VÅRAN GRUPP MEN HON ÄR INTE HÄR. JAG LÄNGKTAR TILLS SOMMAREN DÅ KOMMER ALLE HITT OCH KANSE DAVVA MEN DET ÄR INTE SÄRKET FÖR HAN KANSE INTE FÅR FÖR SIN MAMMA OCH PAPPA OCH I SÅ FALL SKA ALLA VI TRE GÅ PÅ LISEBERG EN HEL DAG OCH SEN PÅ KVÄLLEN SKA VI HA GRILFEST VID HAVET. DET SKA BLI HUR KUL SOM HÄLST OCH JAG LÄNGKTAR REDAN TILLS DET. OCH PÅ DAN VAR HADE VI IDROT VI SPELADE INEBANDY OCH DET VAR JÄTTE KUL TILLS JAG STUCKADE FOTEN. I HELGEN SKA JAG SE PÅ EN JÄTTE STOR HOPP TÄVLING I ETT STALL NÄRA MEJ.


                                    / KARIN

Av karin gustafsson - 27 februari 2012 11:57

HEJ NU SITTER JAG I KORIDOREN MED MIN DATOR FÖR VI HAR HÅLTIMMA OCH DET ÄR TRÅKIT. PÅ TORSTA HAR VI PROV I SVENSKA DET SKA BLI GANSKA ROLIT. OCH I HELGEN HAR JAG VARIT PÅ GÖTEBORGS HORS SHOW I SKANDINAVIUN DET VAR JÄTTE KUL FÖR MIN MOSTER VAR OCH KOLLADE OCHSÅ SÅ VI TRÄFFADE HENNE OCH HON HAR JOBBAT OTT MALIN . OCH MIN BÄSTA KUSIN HETER ALLE OCH ÄR JÄTTE SNÄLL MEN HON KAN KAXSA I BLAND (HEHHEH) MEN JAG SAKNAR VÄRKLIGEN DEJ ALLE. DET ÄR VÄLDIGT TYST I KORIDOREN MEN ALLA ÄTER JU SÅ DET ÄR INTE SÅ KONSTIT MEN JAG SAKNAR VÄRKLIGEN MITT GAMMLA LIV NÄR JAG VAR LITEN ALLSÅ. JAG MÅSTE BARA FÅ TRÄFFA DEJ NÅN MER GÅNG. MEN URKÄKTA ATT JAG INTE HAR SKRIVIT SÅ MYCKE PÅ LÄNGE BARA FÖR JAG HAR PLUGGAT VÄLDIGT MYCKE OCH SEN HAR JAG GLÖMMT AV MIN BLOGG SÅ NI FÅR FÖRLÅTA MEJ.


                       / KARIN <3<3<3

Av karin gustafsson - 12 februari 2012 12:31

HEJ bloggen.


nu har jag sportlov och ska bara slappa och jag ska lägga ut nåra snygga billder på hästar och mäniskor och andra roliga billder som jag tror ni kommer gilla men komentera gärna och skriv vad ni ska görra på sport lovet och nu kommer jag kuna skriva oftare

HEJ

Av karin gustafsson - 7 februari 2012 09:25

HEJ BLOGGEN


i dag slutade vi 12 och jag har gjort en powerpont om mia grane min moster. och nästa vecka har jag sport lov och jag längktar till sportlovet och jag kommer skriva varge dag på bloggen på sportlovet så ofta jag kan men jag ska ta med min dator till stolholm och skriva på bloggen och kanse lägga ut nåra billder när jag är där men jag vill ha förslag om vilka billder jag ska lägga ut

HEJ

Av karin gustafsson - 7 februari 2012 09:25

HEJ BLOGGEN


i dag slutade vi 12 och jag har gjort en powerpont om mia grane min moster. och nästa vecka har jag sport lov och jag längktar till sportlovet och jag kommer skriva varge dag på bloggen på sportlovet så ofta jag kan men jag ska ta med min dator till stolholm och skriva på bloggen och kanse lägga ut nåra billder när jag är där men jag vill ha förslag om vilka billder jag ska lägga ut

Av karin gustafsson - 5 februari 2012 16:33

HEJ NU SITTER JAG I ALINGSÅS OCH HAR PRICIS KOLLAT MIN BÄSTA KUSINS BLOGG OCH JAG ÄLSKAR DEN BLOGGEN HUR MYCKE SOM HÄLST OCH JAG HOPPAS ATT DU MIN BÄSTA KUSIN KOMMER NER TILL GÖTEBORG PÅ SOMMARLOVET DÅ KAN VI VARA PÅ LISEBERG OCH MED KOMPISAR. OCH SJÄLV ÄR JAG I ALINGSÅS OCH HÄLSAR PÅ MINA KUSINER OCH DOMS HUND HAR FÅTT HUNDVALPAR OCH DOM ÄR JÄTTE SÖTA CH BUSIGA.

Av karin gustafsson - 5 februari 2012 16:33

HEJ NU SITTER JAG I ALINGSÅS OCH HAR PRICIS KOLLAT MIN BÄSTA KUSINS BLOGG OCH JAG ÄLSKAR DEN BLOGGEN HUR MYCKE SOM HÄLST OCH JAG HOPPAS ATT DU MIN BÄSTA KUSIN KOMMER NER TILL GÖTEBORG PÅ SOMMARLOVET DÅ KAN VI VARA PÅ LISEBERG OCH MED KOMPISAR. OCH SJÄLV ÄR JAG I ALINGSÅS OCH HÄLSAR PÅ MINA KUSINER OCH DOMS HUND HAR FÅTT HUNDVALPAR OCH DOM ÄR JÄTTE SÖTA CH BUSIGA.

Av karin gustafsson - 3 februari 2012 09:47

tja bloggen i dag har jag sittit framför datorn i skolan och dom andra hade so med rikad. och i går red jag på en häst som heter göte och är svart. vi torkade om ni inte vet var det är så är det när en sitter på hästen och den andra sitter i en pulka och sen travar man och skritar när den andra sitter i pulkan. min och josefins pulka var rosa och när vi skulle trava så åkte jag nästan av . och det var därför jag inte kunde skriva på bloggen i går för jag hade lite saker och fixsa. och i kväll ska jag bara vara hemma och slappa och käka go mat och äta chips och godis kanse. och sitta lite framför facebook   kram karin

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards