kakkan1114

Alla inlägg under juli 2015

Av karin gustafsson - 17 juli 2015 17:04

idag är jag i Varberg hos några kompisars sommarstuga det är super mysigt. Vi har varit vid havet och ätit lunch och lite sånt. Nu sitter vi på altanen och vilar oss.

Av karin gustafsson - 16 juli 2015 10:53

Okej nu ska jag ta upp ett känsligt ämne för många. Hur kan folk sitta framför en skärm och skriva elak kommentarer till folk. Jag har sätt det på bloggar och kompisar har sagt att det är mycket på Instagram och sånt också. Att sitta framför en jävla skärm är så jävla fegt för om ni inte kan säga det öga mot öga så ska ni inte säga det. Tänk om den personen mår dåligt innan och får sånna kommentarer. Den kanske ta självmord och så. Är det verkligen Okej att trycka ner folk på nätet? Nej det är verkligen inte okej och trycka ner folk över huvudtaget. Det är bara så lågt att göra så. Nellie Berntsson har fått väldigt mycket hat. Jag kan säga så här ni som skriver hat till folk känner ni ens dom som ni skriver hat till. Tänk om era föräldrar fick veta att ni gör så. Jag tror att dom skäms över er då.

Av karin gustafsson - 10 juli 2015 10:20

Godmorgon. Förlåt för jag inte har bloggat så mycket. Har så himla mycket och göra och så. Men iallafall igår var jag med kompisar på kvällen och idag så kanske jag ska träffa en kompis får se lite.

Av karin gustafsson - 7 juli 2015 06:50

Godmorgon! Jo igår kväll vid halv 7 så åkte jag in till gymmet och tränade lite. Jag kände att det behövdes nu när jag inte har tränat på några veckor. Jo men vad händer idag då? Idag är det tisdag och jag ska träffa några kompisar idag är tanken. Vi ska ner till havet och mysa och prata bara.

Av karin gustafsson - 5 juli 2015 14:37

igår va jag helt död. Gjorde inte ett shit igår faktist sov och åt. På kvällen så satt jag och pratade med mamma och pappa vi hade tänt ljus och så. Det va mysigt. Idag då har jag varit nere vid havet och snart ska vi åka till Hisingen och kolla på match så det ska bli kul

Av karin gustafsson - 4 juli 2015 12:41

igår så sov min kompis över. Vi somnade vid halv 5-6 eller nåt. Vi satt och pratade och lyssnade på musik igår och i natt. Vi käkade chips och popcorn och kollad på film. Hur mysigt som helst. Men idag ska jag inte göra ett skit är så trött och vill bara sova.

Av karin gustafsson - 3 juli 2015 14:27

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? Idag är det fredag när jag vaknade idag så skypade jag en stund med en person sen så gjorde jag mig i ordning. Om en stund så kommer en kompis hit till mig och vi ska åka och handla tills ikväll för hon ska nämligen sova över hos mig. Det ska bli kul.

Av karin gustafsson - 1 juli 2015 20:32

vaknade kl 8. Satte in hölurana i öronen och lyssnade på musik. Hade självklart glömt och stänga av ljudet så det var massor som skrev till mig så jag vaknade vid 9. Och se. Gjorde jag mig i ordning och sen vid 10 i 2 så hämtade en kompis mig så åkte vi och köpte mat och snacks och dricka. Sen åkte vi vidare till Kungsbacka och shoppade.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards