kakkan1114

Alla inlägg under april 2012

Av karin gustafsson - 25 april 2012 13:24

  hej nu sitter jag i skolan och gör ingen ting faktist. så jag bloggar lite för vi har slöjd men jag hittade inte mina klass kompisar.jo just det jag lyssnar på musik och sjunger i klass rumet assa kul va. det är faktist jag på billden när jag är hemma och skillar lite och ska typ gå och rida den dagen jag tog billden. men jag kommer lägga ut nåra billder på mej och min kusin alice och är assa rolig och snäll. det är jätte lång dag i da jag orkar nästan inte gå i skolan. men i mån ska vi vara i skolan på kvällen också. men i dag slutar jag kl sjugo över 3 tror jag eller halv 4. jag måste ta reda på det jag har ens inte tagit reda på lexsårna vi har måste gå nu har det gött

Av karin gustafsson - 17 april 2012 11:12

hej skolan var helt okej i dag. fasta jag är skita trött och vill bara sova hela dan. föra veckan var det påsklov och det var assa gött jag bara slappade och det var faktiskt fint väder för första gången på denna månaden och jag ville bara säga att jag saknar dej alle sjuk mycket och det är hon på billden hon ser faktiskt rolig ut på den billden.nästa inlägg jag skriver så får ni en filad billd på mej i stället för nu har jag lakt ut en filad billd på henne. och i mån ska jag väl göra som vanligt men jag ska locka håret i mån i stället för och platta det- det blev assa fint tycker jag. pözz alice./karin  

Av karin gustafsson - 2 april 2012 11:27

hej nu sitter jag i skolan och bloggar lite för vi har 2 timmars rast för våran lärare är sjuk som ska ha oss i idroten så stället får vi ha rast. och på onsdag och torsdag ska inte jag vara i skolan för jag ska vara i stället hela dag. och på torsdag ska vi rida ut och göra nåt det ska bli jätte roligt. skolan 'är rätt okej i dag för man slipper jobba vi har bara 3 lektoner i dag erkänn skönnt att bara ha tre lektoner fast vi slutar 20 över 3 i dag det är så himmla segt och har så lång rast. förut sög jag på en godis klubba i koridoren det var jätte got med godis på en måndag. och i går var jag på tävlingar hela dan det var jätte kul för han som var med i ponnyakuten var med i tävlingen i går.och smsade med min bästa kusin alice det känns att vi är systrar för vi håller alltid kontakten och är med varandra på loven om vi kan. men nu orkar jag inte blogga mer för jag ska typ spela lite spel eller nåt ses bloggar mer i mån.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards