kakkan1114

Alla inlägg under mars 2013

Ute

Av karin gustafsson - 31 mars 2013 20:23

Hej nu är jag ute vid skolan med Alice snart ska vi gå och göra oss i ordning
Sen i mån åker vi till landet och rider och på fredag kommer vi hem. Några inlägg kommer väl varje dag om jag hinner

Tjo

Av karin gustafsson - 28 mars 2013 17:26

Hej bloggen ska börja skriva lite mera nu efter som jag inte mår bra nu och är typ sjuk men jag mår bra nu men jag skriver lite kort nu. Men i kväll kommer ett inlägg om kärlek till personer djur och kändisar med det kommer i kväll.

Av karin gustafsson - 28 mars 2013 07:56

Hej snart åker jag till skolan och har det bra och står ut den sista skoldagen innan påsklovet. På påsklovet kommer min kusin så då kommer det många bilder på oss och lite annat men nu ska jag göra mig i ordning men vi hörs. Men här kommer två bilder i allafall

Av karin gustafsson - 25 mars 2013 19:24

Hej är på väg hem nu ska ge pappa prissenter och ska käka våfflor för det är våffel dagen idag. När vi var på väg in till stan så åkte vi med samma buss med en kompis till mig. I mån är jag så sjuk taggad för ridning efter en hel vecka utan ridningen för jag var skaddad. Min hand är bättre nu så då kan jag rida. På lördag kommer kusiner hit sen åker vi ut till jönköping och är oss min morfar där min prinsessa står och min prins står tar kort på dom. Men här kommer en bild på mig

Av karin gustafsson - 25 mars 2013 16:52

Tjo är snart på väg till stan och ska käka på resturang efter som min pappa fyller år i dag. Så då ska vi käka lite gått inne i Göteborg för vi bor lite utan för Göteborg så då åker vi buss till stan. Kanske får lite finna bilder från i kväll men måste gå nu men puss på er. Ps min kompis var sjuk i dag så hade inte så kul i skolan som vanligt

Av karin gustafsson - 24 mars 2013 10:13

Hej ska berätta vilken blogg jag gillar. Den bloggen jag läser varje dag är nellieberntsson.se hon är otroligt stark och har kommit till SM med Bellman och nu har hon en häst som heter Elvis och är sjukt snygg och söt häst. Hon vågar säga vad hon tycker och sen har hon ju Stefan hennes pojkvän som hon passar jätte bra ihop med. Hoppas att ni kollar på hennes blogg för det är bäst

Av karin gustafsson - 24 mars 2013 10:10

Hej vaknade kl 9 idag sen så gjorde jag mig i ordning och just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och kollar facbook och bloggar. Det kommer ett inlägg om en blogg som jag älskar och ni måste bara kolla in den men jag säger inte vilken blogg det är men hörs sen. Inlägget kommer i mån typ med bloggen

Av karin gustafsson - 23 mars 2013 11:34

Hej i går direkt efter jag hade slutat väntade jag på en kompis som skulle komma och sen skulle vi gå till spårvagnen. Sen så åkte vi spårvagnen till Frölunda torg och gick och väntade på hans kompis som kom halv 4 sen väntade vi på mina kompisar så när dom kom så gick dom och gynnade och sen gick vi och shoppade lite.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards