kakkan1114

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av karin gustafsson - 18 mars 2013 19:35

här kommer dom sista frågorna och svaren

 

 

1.  hur länge har du ridit kenta. jag har ridit kenta 2 gånger nu så jag har pricis börjat rida han

2. är yamaha en nybörjar häst. nej det tycker inte jag för man måste vara bestemmd med han annars kan han gör lite som han vill

3. har du varit hos linn olsson. ja det har jag jag har både träffat lin och maja för jag var där med en kompis som känner dom.

4. vad satsar du mest inom ridninge. jag satsar jätte mycket på ridningen och vill komma till SM och vinna det. 

5. rider du fast du är skaddad eller sjuk. ja om jag har skaddat mig så brukar jag rida som nu har jag överbalsastat min hand och jag missar inte en ända lekton nu fast jag har gjort det

6. hur många gånger träffar du din kusin. jag träffar henne inte jätte ofta faktist för vi bor inte nära varandra men varje lov om vi hinner det.

 

tack för alla era frågor men om ni skriver frågor till min kompis så kanske svaren kommer ut redan i mån eller denna veckan.

 

Av karin gustafsson - 18 mars 2013 07:10

1. vad gillar du mest på kenta.han är snäll och att han älskar och haoppa och galopera


2 gillar du stor eller ponnys.jag gillar båda efter som jag rider båda 

 

3. vem gillar du mest nibea eller kenta. allså nibea är pigg och fram mot hela tiden medans kente inte är det han är slö och långssamm

 

4. hur började du blogga och när.jag började blogga när jag gick i 6 och min kompis hade en blogg och jag var sugen på att skriva av mig lite och mina tankar så jag började blogga helt engelk.

 


4 varför valde du just att rida. nästan alla i min släkt rider och vissa är kända och sen vile jag hålla på med hästar.

 

5 har du några syskorn. japp en brosa

 

6. hur många kusiner har du. jag har 30 kusiner om man räknar med mina halv kusiner 

 

tack för alla frågorna del 3 kommer i mån 

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards