kakkan1114

Alla inlägg under september 2012

Av karin gustafsson - 24 september 2012 19:47

tjena bloggen just nu har jag pricsis varit inne på facebook och chattat med en kompis. just det i dag i skolan tåg vi spruta det va så där men annars va skolan okej men min bästiz messade mig mitt i en lekton det va pinnsamt. Men just nu sitter jag i vadasrumet och skriver och lyssnar på musik det är väldigt kul faktist men på torsdag blir det och dra till stallet och rida stenly. i går va jag och red två busiga hästar på en gård och dom erbjörd mig och hjälpa till på två ridläger i december men jag sa att jag skulle tängka på saken. men det va kul va där hela dan till kl halv 5 kanske jag åkte dit kl 11. men nu ska jag logga in på facebook ni får ha det så bra till dess. 

Av karin gustafsson - 23 september 2012 17:16

hej bloggen i dag red jag två hästar som heter tuffe och gunnar tuffe va jätte busig men jag kunde sitta kvar men han hoppade åt sidan hela tiden. gunnar lossade att han va rädd men det va han inte jag hoppade med båda det va jätte kul

Av karin gustafsson - 21 september 2012 20:34

hej i går red jag på stenly som vanligt när vi skulle till ridhuset så spö rengnade det så jag och han blev blöta vi gjorde lite hörn övningar det ska vi hålla på med några dagar till det sitter. men i dag är det ju ferdag och jag är jätte trött och sover snart typ men nu ska jag gå in på facebook lite. hejdå alla mina fina läsare

Av karin gustafsson - 15 september 2012 20:01

hej nu chillar jag bara i soffan i torsdag hoppade jag med värdens underbaraste  häst det gick skit bra faktist han gjorde som jag sa först travade jag över hinndret sen sa min tränare att jag kunde börja galoppera och hoppa så jag gjorde det. han va inte lika pigg som han brukar va han brukar va jätte snabb men tyvärr så va han inte i sin bästa form i torstas. för jag va inte i stallet för föra torsdan så han hade fått ståt och villa sig då så det va därför han inte va så pigg villde att han skulle vara pigg men jag ska till stallet på torsdag ska bli assa kul hoppas att jag får samma häst då och att vi hoppar nån gång så kommer särket en film om när jag hoppar har inte fått nån som kan filma mig en men sak försöka fråga nån. orkar inte skriva nåt mer. skriver mer i mån om jag har tid 

Av karin gustafsson - 12 september 2012 19:43

hej jag är jätte taggad för kanske hoppning i mån på 30 cm med stenly hoppas att det går bra. va inte i stallet föra torsdag då va jag hemma och slappade efter en lång dag i skolan. undra om jag kommer kuna hoppa en 1 meter när jag blir stor hoppas det och jag älskar värkligen hästar och tycker att dom är bäst. men om det inte blir hoppning i mån så blir det markarbete eller sitts träning för lisa. hoppas det går sjukt bra i mån

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards