kakkan1114

Alla inlägg under juni 2014

Av karin gustafsson - 28 juni 2014 12:23

idag ska vi ha gäster och så. vaknade halv 12 idag och nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik. ska ta mig upp till stallet snart och rida och så. Men jag är super trött och jag har inte så mycket och skriva om liksom. Men ikväll ska jag försöka sätta mig framför datorn och skriva ett inlägg där och så. Men ni får ha det så bra.

Av karin gustafsson - 27 juni 2014 15:08

hej vaknade kl 5 i morse av oskan sen somnade jag om och vaknade vid 9 och vid 12 så åkte jag till stallet. mockade och gjorde mat först, sen tog vi in min lilla prins och gjorde i ordning han. Sen började vi träna på gärset med sen gick vi upp till paddocken och övade på galopp bytten först lätt och sen svår. klarade svår på första försöktet! så jag är verkligen glad över det här ridpasset och så red bara i 45 minuter efter som han hade blivit skodd idag på morgonen!

Av karin gustafsson - 25 juni 2014 16:53

hej vaknade kl 10 i 2 i dag för jag hade varit uppe till kvart över 2 föra natten så jag var super trött. Snart drar jag till stallet och ska rida min prins. funderar på att rida ut för han har gått 3 hårda pass dom 2 sista dagarna. Men ni får ursäkta en dålig uppdradering här på bloggen.

Av karin gustafsson - 24 juni 2014 19:55

idag kom jag hem från lägret. Alltså lägret var det bästa och när vi sov i tält. Vi somnade typ vid halv 2 i natt och jag är inte så trött men ganska. igår morse var det dressyrpass för mig och mirre det gick super bra. och efter lunchen var det hoppning det gick super bra i hoppningen förutom det sista hindret men det var mitt fel. hoppade även tripperbark och det var hur kul som helst alltså.

Av karin gustafsson - 23 juni 2014 07:18

godmorgon vaknade kl 7 i dag. för jag ska åka på läger med ponnyn och min första lektion börjar kl 9 så sitter jag på hästen kvart i 9 så det blir toppen. första timmen är det dressyr för min grupp och efter lunchen är det hoppning som gäller. Men jag kommer upppdradera så mycket jag kan under lägret. så vi hörs

Av karin gustafsson - 22 juni 2014 13:51

godmorgon! idag ska jag till stallet vid 3 och göra allt och sen rida. ikväll ska jag in till stan och träffa några kompisar ska bli kul. i morgon åker jag på läger 2 dagar med min ponny och sover över där så ni får ursäkta en dålig uppdradering i 2 dagar för jag kommer inte ha tid och blogga typ bara på kvällen. Men vi hörs sen.

Av karin gustafsson - 21 juni 2014 15:16

nu är jag på liseberg med kompisar vi hörs sen när jag kommer hem:)

Av karin gustafsson - 21 juni 2014 11:28

åkte till stallet kvart över 7 i morse. släppte ut alla hästarna förutom min ponny för han skulle ridas direkt efter vi hade släppt ut dom andra hästarna. alla var pigga och så. sen reda jag min häst. så stallet är klart för idag. skönt att göra det på morgonen. Men sen ska jag möta upp en kompis och då ska vi gå på lisse och sen vara där ett tag vet inte hur länge men vi får se. men nu kanske jag sova ett tagg eller nåt vi får se. :)bjuder på en gammal bild på mig:)

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards