kakkan1114

Alla inlägg under juni 2014

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 08:08

Godmorgon vaknade lycklig och supet trött. Jag är så lycklig som jag inte kan beskriva ord med. Idag ska jag träffa min kille efter 5 lediga dagar från skolan. Slutat kl 15 idag så det är inte så lång dag idag och det är väldigt skönt. Men i går var jag med några kompisar och det var rätt skönt och släppa allt och bara vila och umgås med dom. Jag har väldigt mycket planerat nu först ska jag läsa på TP(tävlinregememtet) sen ska jag läsa på moppekort grejen och sen båt Lisens som jag får köra båt själv. Så det ska jag göra.

Av karin gustafsson - 2 juni 2014 19:28

Idag har jag varit med några kompisar till mig. Vi åkte ner till havet och var där en stund men sen stack vi till mig och kollade på film. Sen åkte dom hem efter som dom skulle plugga och så. I morgon är det skola igen börjar på en tisdag går bara 3 dagar denna veckan också rätt så skönt faktist. Har bara en läxa kvar som jag ska ha till på tisdag så vi får hoppas att det går bra. Men nästa vecka går jag också bara 3 dagar också.

Av karin gustafsson - 2 juni 2014 17:26

Har du föredras sen du gick på din gammal skola:svar. Ja det har jag verkligen gjort kan jag säga till er. Jag har fått lära känna många mer personer och så på det nya stället.


Har du ljugit för din pojkvän nån gång: svar. NEJ det skulle jag aldrig göra för jag litar på han så mycket och jag älskar han för mycket för att jag skulle göra en sån sak mot han.


Är du blyg när du träffar folk för första gången. Svar alltså jag kan säga så här jag är blyg ibland när jag träffar nya personer för jag vet liksom inte hur dom är mot mig och som person. Men när jag väl har lärt känna folk så är jag inte blyg.

Av karin gustafsson - 2 juni 2014 13:32

hej alla mina fina läsare. idag har jag studeidag och det är väldigt skönt för då kan man liksom umgås med kompisar som man inte träffar så ofta. Men vid kl 12 så var jag och en kompis inne i stan sen åkte vi hem. så nu ska jag snart cyckla ner till havet och mys med några kompisar från min gammla klass. igår fick jag en väldig bra nyhet om ponnyn vi ska hyra men den nyheten kommer ut ikväll. Men jag hoppas att ni får en toppen dag. jag uppdraderar lite när jag är vid havet. Men i morgon är det skola igen inte så roligt men det är bara 6 dagar kvar i skolan så det är rätt sofft kan jag säga. sen börjar sommarlovet.

Av karin gustafsson - 1 juni 2014 20:58

Godnatt är det ändå ordet jag kan säga nu. Nu ska jag gå och dejta min säng och sova. Jag är super trött men i morgon blir det att möta upp L och sen ska vi umgås. Men vi hörs i morgon.

Av karin gustafsson - 1 juni 2014 14:29

Nu är jag på havet och bara tar det lungt efter en bra helg. I morgon är jag ledig från skolan efter som det är studiedag för mig. Men nu ligger jag på en klippa och solar mig vet inte om jag ska bada men vi får se lite

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards