kakkan1114

Alla inlägg under juli 2012

Av karin gustafsson - 31 juli 2012 20:25

hej bloggisen förlåt att jag inte har bloggat så mycket för jag har varit i stallet och ska vara i stallet ända tills fredag. vi har ett toripass som är 20 minuter typ och sen är det ett ridpass som är 11-12 sen äter vi sen efter alla har ätit som är det brottom att tränsa och sadla för då blir det ett till ridpass som är 12- sjugo över 3 sen gör vi lite andrat ochså men jag orkar inte skriva om det. jag börjar kl halv 9 så jag får gå upp kl 7 vargedag denna veckan sen slutar vi 4. så när jag kommer hem så går jag ut med kompisar som jag orkar. kramis karin

Av karin gustafsson - 31 juli 2012 20:25

hej bloggisen förlåt att jag inte har bloggat så mycket för jag har varit i stallet och ska vara i stallet ända tills fredag. vi har ett toripass som är 20 minuter typ och sen är det ett ridpass som är 11-12 sen äter vi sen efter alla har ätit som är det brottom att tränsa och sadla för då blir det ett till ridpass som är 12- sjugo över 3 sen gör vi lite andrat ochså men jag orkar inte skriva om det. jag börjar kl halv 9 så jag får gå upp kl 7 vargedag denna veckan sen slutar vi 4. så när jag kommer hem så går jag ut med kompisar som jag orkar. kramis karin

Av karin gustafsson - 16 juli 2012 20:37

TJAA BLOGGEN föra måndagen var jag med i tv för jag va på lotta på liseberg.. det är jätte roligt för när man går ut så  säger dom det är du som va med i tv föra lotta på liseberg men det är jobbigt att alla vet vem jag är nu men det är kul ändå.   det är jag på billden jag ser lite shockad ut men jag är inte det hoppas att ni gillar bilden kramis   

hej

Av karin gustafsson - 16 juli 2012 20:08

hej förlåt om jag inte har bloggat det senaste men jag har faktist tängkt på att starta en ny blogg om hästar för jag vill bli en av dom bästa häst bloggare så det kanske är på tiden att jag startar en ny blogg men jag skriver vad min nya blogg heter sen och när jag har startat den men jag kommer ändå ha kvar min blogg som jag har nu

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards