kakkan1114

Alla inlägg under november 2012

Av karin gustafsson - 30 november 2012 20:01

HEJ BLOGGEN!!!!!


i dag var jag i skolan var väl okej i dag efter skolan var jag kvar lite sen körde mamma mig till stan för jag skulle träffa några kompisar och var med dom lite. i kväll ska jag till ishallen och kolla på x-factor. i mån åker jag till min pappas syster och då kanske jag kan video blogga lite men jag tycker att ni är underbra som läser min blogg varje dag och att ni är intesserade och orkar i mån skriver jag lite mer hur mycket ni har hjälp mig.Men nu måste jag sluta ska kolla på tv sen åker jag. men jag hinner inte blogga mer i kväll för jag är inte hemma för sent i kväll. i går hoppade jag med stenly och det gick så där men han var så himmla fin i trav och galopen men det var svår och fatta galopp på han men det går väl bättre nästa gång jag rider han. 

Av karin gustafsson - 29 november 2012 08:05

hej jag sitter i bilen på väg till skolan. vi ska ha bild och slöjd i dag ska bli riktikt kul faktist. efter skolan drar jag hem käkar lite och sen åker jag till stallet och rider stenly och pusslar om han. sen ska jag göra i odning lite i stallet sen åker jag hem och plugga( inte så roligt att plugga) sen blir det väl sängen och läsa lite. bloggar mer sen puss och kram

Av karin gustafsson - 28 november 2012 20:05

hej jag skulle bli glad om ni gjorde heders till mig och skickade det till min mail det kanske blir eran heders nästa gång så passsa på. i dag gjorde jag inte så mycket men i mån ska man ha slöjd och billd med klassen ska bli sjukt roligt. i dag hade vi idrott men va ej med. men min mail adress är karin.billdal@gmail.com så maila era heders där så får ni rösta vem som jag ska ha senare. hoppas att ni hade en bra dag

Av karin gustafsson - 28 november 2012 19:57


 

Av karin gustafsson - 28 november 2012 12:24

hej nu ska jag ha en frågestund så passa på och fråga

tja

Av karin gustafsson - 26 november 2012 12:22

tjena bloggen sitter i koridoren med 2 värdens bästa tjejer. i dag har jag inte gjort så mycket är väldigt trött efter i lördags. men vi får väl se ur dagen kommer bli ska tyvärr inte åka till stallet i dag. men jaja. nu ska vi lyssna på musik och chilla så puss på er och ha en bra dag

Av karin gustafsson - 25 november 2012 11:26

hej bloggen rubriken stämmer jag är värkligen trött och orkar inte göra så mycket. har bara typ sovit i 10 timmar i natt. så här kommer några billder

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards