kakkan1114

Alla inlägg under november 2012

Av karin gustafsson - 24 november 2012 13:27

hej i torsdags fick jag veta att den ridskolan jag går på ska läggas ner för komunen vill inte ge dom penngar. så jag har varit ledsen och jag tängker mycket på det. dom lägger ner det efter jul. vad ska man göra på torsdagar ska man sitte hemma och kolla på tv och bli fett är det de dom vill att man ska bli. det är den bästa ridsskolan och det är lite grupp. Men just nu sitter jag i billen på väg till kusinerna och mormor ska bli najs i kväll. lovar att ta kort i kväll o lägger ut det i kväll eller i mån:(

Av karin gustafsson - 21 november 2012 15:17

tja karins kompis här! jag ska svara på era frågor

1:Har du och karin varit ihop
svar: nej det har vi inte men jag gillar henne mycket som kompis:)
2: hur är karin som kompis.
svara karin är rolig och snäll kompis som alla vill ha
3. hur träffades ni?
svar. min kompis var kompis med karin först och sen var hon med oss på rasterna och sen blev vi bästa vänner
4: går ni i samma klass/ skola
svar. jag vi går i samma skola och samma klass fast jag är äldre
5:hur många år är du
svara: 15 år
6: vad gör ni när ni är med varandra
svara. vi busar med varandra
7. hur länge har ni kännt vandra
svar snart en tarmmin för karin började i min skola det här året
8: är du kär i henne
svara: nej men jag gillar henne jätte mycket som kompis.

tack för era frågor jag kanske svara på några frågor nån mer gång. tja då ska gå nu. ps: karin är snäll och söt hon är min bästa vän

Av karin gustafsson - 21 november 2012 07:53

hej just nu sitter jag på bussen på väg till frölunda torg och ska byta där till en spårvagn. och sen första lektonen har jag so (kul) men sen ska jag väl inte göra så mycket

Av karin gustafsson - 19 november 2012 19:03

         

Av karin gustafsson - 19 november 2012 14:04

hej nu har jag rast jag saknade bloggen så jag bloggar lite nu. vi hade pricis so det va så där. i mån ska vi ha musik och jag tycker faktist att skolan har börjat bli roligare. men annars är väl det som vanligt i livet. jag har ju lovat att han ska svara på frågorna så det blir i mån jag vet att jag har sakt att han ska svara men det har inte blivit av och jag orkar inte fråga han men jag ska fråga han i mån faktist hoppas att han vill annars vet jag inte vem som får svara på dom. Men nu ska jag chilla lite i koridoren med mina kompisar. det ska bli najs i mån fast jag vet inte vad som kommer bli najs i mån. i kväll blir det bildbomb på bloggen. hejdå mina söta läsare puss o kram

hej

Av karin gustafsson - 18 november 2012 18:29

hej jag har byt adres till min blogg nu kakan13 i stället och i mån blir det och svara på frågor det kanske blir en videoblogg i mån. man vet ju inte men nu ska jag väl gå upp och göra ordning mig och sen sitta framför tv och kolla på mitt program men jag kanske ska få en sponsor så då blir det roliga tävlinga också

Av karin gustafsson - 17 november 2012 18:15

hej nu sitter jag i soffan och tängker på att jag vill börja tävla men tyvärr har jag ingen häst men om jag hade det så skulle jag börja tävla. men jag får väl fråga mamma o pappa om vi kan köpa en häst för det skulle vara kul o börja tävla

Av karin gustafsson - 16 november 2012 20:08

hej nu sitter jag i soffan och kollar på x-factor det är dags för min favorit isak danielsson han är grym och han sjunger så bra.  jag i dag har jag varit i skolan och jag har ju lovat er att en av mina kompisar sak svara på era frågor så denna gången blir det en killkompis som svarar. Han hade inte tid och svara i dag på era frågor men på måndag eller nån annan dag nästa vecka så lovar jag er att ni ska få era svar hoppas jag. men nu ska jag kolla mina mail o lite andra saker. jag vill höra om ni vill att jag ska ha en fråge stund som ni får svar på era frågor. men nu ska jag kolla lite andrat men jag skriver i mån puss o kram

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards