kakkan1114

Alla inlägg under september 2014

Av karin gustafsson - 27 september 2014 12:35

godmorgon vaknade kl halv 10 och sen gjorde jag fint mirres träns och så. Förlåt om jag inte har skrivit så mycket på bloggen. men jag har haft mycket upp och mycket tankar och så.

Av karin gustafsson - 23 september 2014 07:18

godmorgon! idag så ska hela min klass åka till slottskogen och sen ska vi äta där och vid 1 åker vi tillbaka till skolan. För att ha den sista lektionen som är elevens val och så. Men sen åker jag hem. För ska till stallet sen för en tjej ska provrida mirre som kanske ska ha han på fredagar. Men nu ska jag dra mig. vi hörs sen!

Av karin gustafsson - 22 september 2014 19:22

skolan var helt okej faktist! Dagen gick väldigt snabbt för mig idag. Mådde bra att komma tillbaka fick en kram av värdens härligaste kille som är ett år ungre än mig. Men sen så har jag väl bara chillat och så. jag och en kompis hade inget och göra så vi tog selfies på rasten och så. Har en bild på mig som jag är väldigt oseriös på. ser ut som ett lik utan smink tycker jag.

Av karin gustafsson - 22 september 2014 12:09

nu är jag i skolan och har rast. Har inte så mycket att göra. Smsar med värdens bästa person och lite så. Men i morgon blir det slottskogen med klassen och sen ska vi ha vanliga lektoner. Men vi hörs.

Av karin gustafsson - 21 september 2014 20:20

hej var med lisa hela dagen. Vi hade det så j*ävlar roligt alltså. Förs var vi på tävlingar sen åkte vi hem till mig. så bytte jag om och sen åkte vi in till torget och fikade och sen åkte vi till Möndla och chillade där en stund. och sen hämtade pappa mig. Men det var värdens bästa dag nånsin. älskar dig fina lisa.

Av karin gustafsson - 21 september 2014 10:16

godmorgon värden. vaknade upp som värdens gladaste tjej idag. Vaknade kl 9 gjorde i ordninging mig. Mina planer ser ut så här kl halv 11 så ska jag möta upp Lisa sen ska vi vidare till en tävling och sen får vi se vad som händer. Men antagligen åker vi in till gbg och käka på froz en yougurt. Men det känns som det kommer bli en väldigt bra dag idag. I morgon börjar skolan igen:(

Av karin gustafsson - 20 september 2014 21:05

alltså jag kan inte beskriva hur j*ävlar glad jag är idag alltså. Hela denna dagen har varit perfeckt. träffade dom goaste tjejerna idag och hängde med dom fram tills kl 6. Pratat med värdens underbaraste person. alltså den här dagen kommer jag aldrig glömma. Den är så bra. jag kan inte klaga. Red på min älskling igen. skönt och vara tillbaka i stallet igen efter en veckars ledighet från stallet.

Av karin gustafsson - 20 september 2014 11:49

hej igår åkte jag och min kompis till hemköp och köpte godsaker och sen kollade jag på idol och så. Sen gick jag faktist och la mig vid 10 eller nåt men jag somnade kl 12 kanske. Men idag ska jag dra på mig ridkläderna och åka till stallet och träffa Lisa det var super längesen jag träffade henne eftersom jag har varit sjuk och hon också. SÅ idag ska ett gäng rida ut tillsammans och det ska bli kul. kommer bli mycket killsnack tror jag när vi rider ut det blir allltid det när jag är med ahaha. Men nä men det är väl så när vi rider ut vi kommer bara in på killarn när vi pratar med varandra. Men vi hörs  

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards