kakkan1114

Alla inlägg under april 2015

Av karin gustafsson - 30 april 2015 15:54

idag är det Valborg och betyder att man är lediga i morgon. Så skönt att vara ledig. Ikväll så ska vi vara med några kompisar och grilla och bara mysa tillsammans. Det blir dock inte så sent för mig idag. För jag ska upp i morgon typ vid 12 eller nåt för jag ska träffa en kompis.

Av karin gustafsson - 29 april 2015 20:19

idag efter ridpasset som jag red på mirre så fick han gå ut till hopphagen och beta gräs. Han tyckte väldigt mycket om det.

Av karin gustafsson - 28 april 2015 07:50

Godmorgon på er! Idag är det tisdag och jag sitter i skolan och lyssnar på musik. Första lektionen vi har idag är musik och vi ska repa inför våran konsert som vi ska ha i maj.

Av karin gustafsson - 26 april 2015 13:02

idag har jag ridit mirre i paddocken. Han var över pigg idag men det gick super bra. Jag trodde inte att han skulle vara så fin när han var så pigg. Men nu har jag precis gjort mig i ordning och ska sminka mig och sen ska vi iväg och äta med några kompisar.

Mamma och mirre som gosar efter ridpasset.

Av karin gustafsson - 25 april 2015 08:03

godmorgon först och främst vill jag säga förlåt att jag inte ha bloggat på ett tag. Men jag har haft så sjukt mycket i skolan med Nationella proven. Proven är varje vecka nu och så. Sen umgås jag med kompisarna också väldigt mycket. Men idag så är det städ dag i området och då ska jag vara med en kompis så jag kommer inte städa.

Av karin gustafsson - 17 april 2015 15:01

idag är det fredag och jag har precis kommit hem från skolan. Idag i skolan hade vi inte så roliga lektioner. Men ikväll så ska jag vara hemma och bara ta det lugnt helt enkelt:)

Av karin gustafsson - 16 april 2015 15:07

idag är det torsdag. Jag har haft NP hela morgonen idag i skolan. Det gick väl sådär men det gick. Nu är Jag på
Väg till gymmet så ska jag gymma en stund och sen ska jag bara vara hemma ikväll.

Av karin gustafsson - 14 april 2015 19:25

idag är det tisdag och jag har varit i skolan. Den här dagen har varit så tråkigt och så. Men just nu ligger Jag i soffan och kollar på tv och inte gör så mkt.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards