kakkan1114

Alla inlägg under mars 2015

Av karin gustafsson - 31 mars 2015 17:30

idag har jag varit i skolan skit tråkigt helt ärligt måste jag på stå. Men snart slutar jag ju i 9an och då måste man kämpa i skolan in i det sista. På fredag är vi lediga och det ska bli så skönt verkligen slippa skolan i en vecka. Inga läxor och ingen lärare som tjatar på en. Men på matten idag så gjorde jag 6 sidor i matte boken. Är stolt över mig själv.

Av karin gustafsson - 30 mars 2015 12:17

förlåt om jag inte har bloggat så mycket. Har så mycket och göra nu i skolan. Det är inte så många månader kvar tills jag går ut 9an. Men nu sitter jag i skolan och har rast och bara chillar.

[Bild]

Av karin gustafsson - 27 mars 2015 18:07

idag är det fredag och jag har verkligen hur mycket som helst och göra. Snart så går jag ut 9an och det blir as kul. Men ikväll så ska jag bara vara hemma och inte göra så mycket faktist. Är ganska trött idag jobbig dag i skolan:(

Av karin gustafsson - 25 mars 2015 12:14

idag fyller en person som betyder jättemycket för mig det är nämligen min pappa. Han finns alltid där för mig och han kör mig upp till stallet och hjälper till där ibland. GRATTIS

Av karin gustafsson - 24 mars 2015 12:15

nu sitter jag i skolan och har rast. Efter rasten har vi svenska segt men ändå. Idag har jag inga planer efter skolan sla väl bara vila och göra läxor och så. Men ni får ha en toppen dag och så:)

Av karin gustafsson - 22 mars 2015 16:16

vaknade kl halv 10 idag så skönt att sova ut. Sen ringde en kompis så då åkte vi till Frölunda och shoppar. Jag köpte en prissent till min pappa som fyller år på onsdag. Ikväll så ska vi bara ta det lugnt och så.

Av karin gustafsson - 20 mars 2015 09:18

Godmorgon nu ligger jag i sängen med förkylning och feber. Har varit sjuk nästan hela veckan och det känns jätte tråkigt men jag tog mig till skolan igår och gjorde NP i går iallafall och det är jag glad över att jag gjorde.

Av karin gustafsson - 16 mars 2015 12:16

nu har jag precis käkat och sitter i uppehållsrummet och chillar typ. Har inte gjort ett piss känns det förutom att maten inte smakade nåt idag. Men jag vaknade upp med hals ont och så. Känner mig väldigt bra faktist mår inte dåligt.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards