kakkan1114

Alla inlägg under december 2012

Av karin gustafsson - 31 december 2012 08:52

Hej i dag är det nyår. Så då ska jag vara med pojkvännen kanske och Alice och familjen ska bli kul faktist sista kvällen med pojkvännen här sen ses vi inte mer. Men sen ska vi äta på en sport bar och kolla på alla raketer och lite så. Och sen ska jag pussa min pojkvänn antar jag om han kommer hit

Av karin gustafsson - 31 december 2012 08:52

Hej i dag är det nyår. Så då ska jag vara med pojkvännen kanske och Alice och familjen ska bli kul faktist sista kvällen med pojkvännen här sen ses vi inte mer. Men sen ska vi äta på en sport bar och kolla på alla raketer och lite så. Och sen ska jag pussa min pojkvänn antar jag om han kommer hit

Av karin gustafsson - 30 december 2012 04:24

Hej just nu tror jag att jag är värdens lyckligaste tjej för det har hänt en sak och det är jag glad över. I dag ska jag typ gå på stan med Alice. Och säga
Hej till en person. Sen ska vi väl käka gott på kvällen och hitta på nåt kul. Jo i mån är det nyår och det ska bli kul det för då ska jag vara med familjen släkten och kompisar. Ska bli riktit kul. Men jag bloggar mer i kväll

Av karin gustafsson - 28 december 2012 04:56

Hej bloggen mår toppen i dag. Jag var jätte pigg i går kväll så jag gick med Alice och kam ( en tjej som jobbar här)till kams brosa som jobbar på en resturang så vi käkade där och pratade engelska. I dag vet vi inte vad vi ska göra typ bada spela vollyboll och betminton. Nu sitter jag och väntar på Alice

Av karin gustafsson - 27 december 2012 07:26

Hej jag är typ sjuk i dag för jag är varm orkar inte äta eller göra nåt i dag. Jag hade en jobbig kväll i går jag grät hela kvällen för jag hade så ont i mina fötter för jag har myggbet där och dom svider. Så jag har fått medicin till dom. Hoppas att det hjälper. Men jaja nu får man väl plugga i stället för att bada och ha det gött

Av karin gustafsson - 25 december 2012 05:51

Hej bloggen i går var det ju julafton. Och jag var uppe till 2 kanske i går kväll. Så jag är jätte trött i dag och vill bara sova men jag får hålla ögonen öppna för i dag kanske det blir party igen med Alice. Men jaja nu fick ni veta lite vad gjorde i går.

Av karin gustafsson - 24 december 2012 10:34

Hej i dag är det julafton och på morgonen så snårklade vi alla tillsammans. Och jag såg jätte fina fiskar. Men i kväll ska vi äta god middag och bara ha kul. Men jag hoppas att ni får en underbar julafton och att ni får många paket. Själv
Får man inga för min resa är min prissent.

Av karin gustafsson - 23 december 2012 16:04

Hej i dag har jag badat och köpt en USA bikini och den är jätte fin sen köpte jag armband. I mån är det julafton så då kanske det kommer flera inlägg men vi har det jätte varmt här nere men det är ju ingen snö. Men jaja vi ses i mån

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards