kakkan1114

Alla inlägg under december 2012

Av karin gustafsson - 16 december 2012 04:54

hej lite bilder jag tog kort i dag och i går. det är fint väder och varmt. i går åkte vi buss och käkade god mat.

Av karin gustafsson - 14 december 2012 22:15

hej sitte i finland och ska byta plan där och det kommer ta en natt till singapore. i mån ska jag kanske shoppa med alice min kusin. eller göra nåt. här kommer en billd på mig och pappa vi hade så roligt på flygplanet( not)

Av karin gustafsson - 14 december 2012 17:32

hej nu sitter vi på väg till landvette och ska flyga till finland och byta plan där till ett plan som går till singapore ska bli skit kul och träffa min kusin det kommer komma upp några billder på bloggen och lite inlägg kanske inte varje dag men ska försöka blogga så mycket jag kan. hejdå göteborg säger jag bara

Av karin gustafsson - 14 december 2012 17:05

hej bloggen. det jag ville säga är att såna som pratar skit om mig eller skriver duma komentarer om mig gillar jag inte. för ni kan inta fatta hur jag har det och att ni ska tänka lite på andra en er själva. jag fick en taskig komentar i dag och jag tycker att det är feg att inte skriva sitt namn om man skriver duma komentarer. min moster är känd och tränar svenskalandslager i hoppning och känner malin och zettaman och rolf göran bentsson.

Av karin gustafsson - 12 december 2012 19:35

hej bloggen i mån är det lucia så ska väl lyssna på dom små när dom sjunger och sen efter skolan ska jag käka lite sen drar jag till stallet och kanske ska hoppa i mån på lektonen hoppas att. jo i mån blir det bara en lung dag i skolan ska ha slöjd kl 9.00 sen ska jag ha billd kl 10.30 sen är det rast då ska jag väl blogga. lite mer inlägg kommer i mån är trött orkar inte blogga så mycket nu<3<3<3

Av karin gustafsson - 12 december 2012 15:54

hej kom pricis hem från skolan nu mys och plugg. i mån är det lucia och då ska vi fika i skolan och sen blir det plugga mera. men nu måste jag gå. jo jag fick en läxsa av idrott läraren så i skolan gjorde jag det medans dom andra simmade:) det var kul;)

Av karin gustafsson - 11 december 2012 19:22

hej har nya planer ska försöka tävla och försöka komma till sm i hoppning ska bli sjukt kull och försöka göra det här. sen har jag nya planer för livet och för bloggen. vi kan börja med bloggen. att få så många besökare som möjligt och få en sponsor och blogga skit mycket nu. och att ni får bästemma lite vad jag ska skriva om på bloggen. . mina tankar är väl att bli 1 på topplistan på bloggen och att jag ska hoppa högre. ja det var väl mina planer och tankar på det är. men nu ska jag gå in på facbook hoppas att ni gillar det

mys

Av karin gustafsson - 11 december 2012 15:46

hej har pricis kommit hem från skolan nu blir det mys framför tv med god mat och sånt. men jajja här kommer en billd jag bjuder på den

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards