kakkan1114

Alla inlägg under februari 2015

Av karin gustafsson - 27 februari 2015 07:54

Godmorgon nu sitter jag i skolan och väntar tills vi börjar! Går en kort dag i dag slutar vid 20 i 2 och då ska jag åka in till stan möta upp kicki och mamma och Martin så ska vi umgås lite och sen ska jag och mamma vidare till Göteborgs Horse show ska bli kul det är många som ska dit från stallet så det blir extra kul:) Så vi är väl där tills halv 10 ska ta mycket bilder och så

Av karin gustafsson - 23 februari 2015 07:20

godmorgon idag är det måndag första dagen på veckan! Vaknade halv 7 idag och det var jobbigt och gå upp det va typ storm när jag vaknade. Men nu sitter jag på bussen på väg till skolan är inte jätte taggad för att gå till skolan idag men det är bara och göra det. Efter skolan så ska jag träffa en kompis men jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det får vi se lite. Men hoppas att ni får en super bra dag.

Av karin gustafsson - 22 februari 2015 17:00

idag har det verkligen gått i ett! Vid 10 så kom min kompis och hämtade mig så åkte vi till Alingsås och kollade på kläder. Jag köpte även ett par solglasögon:) och sen åkte vi typ vid 2 så nu ligger jag hemma och lyssnar på musik och inte gör så mycket faktist.

Av karin gustafsson - 21 februari 2015 10:45

idag är det lördag och jag vaknade vid halv 9 och ligger i sängen nu! Ska snart gå upp och Dra på mig ridkläderna för att åka till stallet sen och rida mirre. Sen på kvällen så kommer några kompisar till oss och ska äta middag här.

Av karin gustafsson - 20 februari 2015 18:10

hej förlåt för jag hade en blogg Pause men det var så mycket som hände i mitt liv och så! Men nu är jag tillbaka igen och jag har saknat och blogga här faktist

Av karin gustafsson - 13 februari 2015 16:09

Låt rubriken tala

Av karin gustafsson - 11 februari 2015 19:45

Red mirre idag vi hade lekton för min tränare. Han gick super fint tycker jag. Han var inte ett dugg pigg dock men han tyckte att det var jobbigt och det kan jag förstå han. För jag blev helt slut efter träningen det var jobbigt. Men jag fick beröm i dag och dom tyckte att jag hade utvecklas super mycket. Min sits har blivit bättre sen jag började på mirre:)

Av karin gustafsson - 10 februari 2015 09:47

Nu ligger jag i sängen och väntat tills älsklingen ska vakna. Idag vet jag inte vad vi ska göra men jag hoppas att det blir nåt kul iallafall men nu ska jag försöka sova en stund till.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards