kakkan1114

Alla inlägg under maj 2013

Av karin gustafsson - 31 maj 2013 18:32

Hej jag ville bara säga grattis till mina underbara kusiner. Ena har tagit studenten l dag och den andra tar studenten i mån. Vi har så många minnen ihop och det kommer vi ha hela tiden. Grattis igen

Av karin gustafsson - 31 maj 2013 10:21

hej just nu sitter jag på lekton men skrivaer bara ett snabbt inlägg på bloggen. just nu har vi matte så det är inte roligt men vi har paus en stund. men jag skriver mer när jag har rast. puss hörs sen

Av karin gustafsson - 29 maj 2013 10:05

hej hoppträningen i går var jätte rolig vi tränare och hoppa en bana. yamaha var super taggad i går för han älskade hoppa.  Min tränare tyckte att jag skulle ta hinnderna i trav efter som han hostade lite men han stta i gång i galopp utan att jag visste det så sista hindret hammnade jag på hans hals men jag kunde rätta till balansen tillslut men mamma kunde inte ta några bilder tyvärr. yamaha skötte sig super bra men det vara bara hans ryttare på ryggen som kunde låta han galoppera mera. Men i sommar kommer jag kanske få hyra kenta så då kommer det många bilder på han och mig men jajja som sakt hoppträningen gick super bra är nöjd med mig själv.

Av karin gustafsson - 29 maj 2013 08:27

Hej idag känner jag på mig att skoldagen kommer gå långsam efter som jag är trött idag. I går messade jag med min kusin om lite saker. Jag skriver hur det gick på hopp träningen i ett annat inlägg.

Av karin gustafsson - 28 maj 2013 18:07

Tjo nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och chattar med en hemlig person på facbook riktigt kul faktist. Det är inte länge kvar tills A slutar nu och det känns inte kul :( men jajja vi kommer särkert träffas. Men skoldagen var helt okej faktist. Och i kväll ska jag till stallet och mamma kör mig dit så ska jag rida yamaha

Av karin gustafsson - 27 maj 2013 19:58

Hej har typ inget och skriva om bara om min vardag och musiken och hästarna men kan inte ni komma på nåt som ni skulle villa att jag ska skriva om

Av karin gustafsson - 26 maj 2013 18:57

Hej jag har haft fullt upp hela dagen kl 11 skulle min kompis hämta mig men det blev kl halv 12 i stället. Sen åkte vi till stallet där Kenta är. Så fixade vi hela stallet tåg 4 timmar och fixsa det. Sen red några tjejer Gunnar och mac och sen gjorde jag i ordning Kenta. Sen red faktist vi ut det var jätte kul fast jobbigt efter som Kenta var sjuk pigg och taggad i dag igenkligen hade jag tängk att hoppa lite studs hopp men efter som min kompis och en annan tjej i stallet ville rida ut så hände jag med dom. Första bilden är det Kenta som står i hagen och sen med tränset på när vi skulle rida.

Av karin gustafsson - 25 maj 2013 18:52

Hej. Alla ni vet att jag skriver låtar va. Och just nu är det väldigt mycket med musiken och hästarna. Jag gör 20-10 låtar just nu och vissa är på engelska och vissa är på svenska men jag samarbetar med R så det kommer bli toppen tror jag. Så bloggen kommer mässt handla om musiken och hästarna just nu. Och musiken gå lite före bloggen men ska blogga så fort jag får tid. Så snälla fortsätt och kolla på bloggen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards