kakkan1114

Alla inlägg under maj 2013

Av karin gustafsson - 15 maj 2013 16:05

Hej skolan var okej idag och soarén var rolig för då fick jag träffa A kompis som jag har träffat innan och jag träffade så klar min kille där. Ja men orkar inte blogga så mycket så vi höra i må

Av karin gustafsson - 14 maj 2013 14:27

Om man har en dröm som man vill nå så ska man alldrig tvivla på en själv. Det är du som vet vad du vill göra med ditt liv. Strunt i dom som säger att du inte kommer klara det. Jag hade flera drömma som jag ville nå men min största dröm va att bli känd inom hästvärden men det blev jag aldrig men jag är glad att jag försökte i alle fall och nån vacker dag så kommer ni och jag nå era drömmar men kanske inte nu. Hoppas att ni når era drömma lycka till

:)

Av karin gustafsson - 14 maj 2013 10:13

Hej igår Orkade inte jag blogga för mamma väckte mig sen åkte vi till östra. För jag skulle operera mitt öra sen när jag vacknade orkade inte jag prata eller skriva så det var därför jag inte bloggade igår. I kväll får vi se om jag bloggar eller inte för vi har en sak i skolan. Men jaja men ni får ha det så bra så länge

Av karin gustafsson - 12 maj 2013 17:20

Hej nu har jag pricis kommit hem från liseberg. Jag var på Liseberg med en kompis men sen träffade vi min kompis R och hans kompis kul. Fast dom var inte så mycket med oss men kul i allefall. Vi åkte kororado jag blev jätte blött kunde inte gå sen men nu ligger jag i sängen och vilar mig. Puss

Hej

Av karin gustafsson - 11 maj 2013 17:16

Hejj bloggen i mån har jag så mycket planerat men ändå inte så mycket. Men jag ska dra till Liseberg i mån med några Goa folk. Om ni är där så var inte blyga och kom fram skulle var sjukt glad då. Men jag vet inte hur länge vi är där faktist men sen blir det andra roliga saker men jaja måste gå så puss

Av karin gustafsson - 11 maj 2013 07:17

Hej nu sitter vi på flygplatsen i Spanien på väg hem . Vi gick upp kl 5 i morse då var alla jätte trötta men jag somnade i bilen så jag är ganska pigg nu. Nu är vi på MC och får i oss lite mat innan vi går till geten. Skulle bara slänga in ett kort inlägg måste gå nu puss

Av karin gustafsson - 9 maj 2013 22:15

Hej i kväll käkade vi på en resturang som heter es dofi vi var där typ 1-2 timmar. Jag tåg cykling och pommes och 2 coola. Sen när vi kom till hotelet så gick jag och pappa och hämtade min telefon. Och vi bus knakade på några killars hotellrum det var läskigt men kul. Så snart ska vi sova

Av karin gustafsson - 9 maj 2013 18:46

Holla mina söta läsare. Idag har vi varit uppe i en Borg som var en skydds Borg förut. Den låg högst upp på ett berg. Sen har vi käkat på resturang och nu är jag trött efter som jag har ont i halsen och hostar så då blir jag trött men bilder från idag kommer i kväll. Puss

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards