kakkan1114

Alla inlägg under maj 2013

Av karin gustafsson - 4 maj 2013 12:53

Hej har pricis gått ut med voven med Mammsen så nu ligger jag i soffan och ska väl börja göra i ordning sakerna tills i mån på tävlingen. Måste putsa mina skor och fixsa lite saker inför i mån. Ska antagligen tävla med yamaha hoppas det går bra för mig. Men mamma kommer ta några fina bilder på oss så då kommer dom ut på bloggen. Hörs senare i kväll

Av karin gustafsson - 4 maj 2013 11:15

Hej har pricis vaknat ska snart gå ut med hunden är sjuk taggad tills i mån då drar jag till Gustavsgården och tävlar ska bli kul. Men idag ska vi åka in till stan och göra lite ärenden så det ska bli kul. Skriver mer i mån hejdå

Av karin gustafsson - 3 maj 2013 10:39

Hej bloggen just nu har vi rast för vi fick ta rast lite tidigare efter som vi har haft prov. Jag gör inget spicielt nu efter som Pojkvänen har lekton nu. Och kommer ut 20 i 11 men nu ska jag umgås med kompisar

Av karin gustafsson - 2 maj 2013 18:29

1. vilken är din pappas favorit jobbkamrater. moa och anicka 

2 vlken hund ras vill du ha. benesener 

3. vad gillar du med färgen rosa. man kan ha det med alla färgerna och det lyser ut 

4. vad tycker du om biber. jag tycker inte att han är bra men jag jag dömer han inte för jag har aldrig träffat han

5. vilket är ditt favoritlannd och varför. thailand för det har jag mina kompisar

6. vad ska du göra i sommar. vara med min kille antar jag och åka iväg och på liseberg

Av karin gustafsson - 2 maj 2013 17:54

hej alla mina söta läsare. idag var skolan okej faktist klarade engelskan och utflykten. fast jag ville umgås lite med min kille man han var i musik salen så jag fick stå ut. Men istället så gick jag och pratade med min andra killkompis som är sjukt snäll och rolig. just nu sitter jag och skriver med min kille och skriver på bloggen och lite andra saker. var ute med mamma och tåg lite fina bilder på mig som kommer ut antar jag. i mån är det fredag och ska vara med familjen för på söndag ska jag ut och tävla i hoppning ska bli kul fast det bara är klubb tävling så ska det bli kul. ska tävla med yamha som älskar och galoppera och hoppa så det ska bli kul. men längktar tills i mån för då får jag träffa min kille. men nu ska jag kolla på film så hejdå med er skriver i mån igen 

Av karin gustafsson - 2 maj 2013 17:46

1. fanta eller colabåda tycker jag

2. favoritdjur.svar häst och hund

3 rosa eller röd. svar rosa

4 gillar du och blogga.svar ja det gör jag.

5 är du ihop med nån. svar ja det är jag 

6 några syskorn. svar ja en brosa som går i 9 nu

7. vad gillar du mäst med din kille. han försöker inte förändra mig han är snäll rolig omtäksam,en man kan prata med

 

 

tack för frågorna del 2 kommer ut denna veckan eller nästa vi får se hur mycket jag har tid jag brukar lägga 2-4 timmar med bloggen varje dag. 

Av karin gustafsson - 2 maj 2013 12:30

Hej idag har vi varit på en utflykt med den andra klassen. Nu sitter jag i soffan och gör inget ting sjukt trågikt. Pojkvännen är i musik salen så han kan jag inte va med men jaja det är inget och göra åt för jag gillar han ändå. Men nu ska jag gå så hejdå

Av karin gustafsson - 1 maj 2013 14:50

Hej sitter med en kompisa nu. Det blev inte att jag gick ut i går med kompisar istället var jag hemma. Har messar med Pojkvänen lite. Men nu ska jag svara på era frågor. Puss på er

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards