kakkan1114

Alla inlägg under maj 2013

Av karin gustafsson - 25 maj 2013 18:15

1. Villken låt gillar du mässt av dina egna låtar: How i feel gillar jag jätte mycket det är min nya låt
2.vem äger gunnar: petronella som äger Kenta
3.bor du i Göteborg: nä utan för Göteborg.
4.är du singel: ja det är jag.
5. Hur många riktiga förhållande har du haft: jag har haft 1 riktikt förhållande.
6. Hur länge har du ridit Kenta: jag vet inte hur länge jag har ridit Kenta faktist
7.är det synd att A ska sluta: ja det är det
8.hur blev du och A kompisar: det skriver jag i ett långt inlägg
9.vad tycker dina vänner om A: dom Tycker att han är snäll och chill.
10.har A en moppe: ja det har han en röd
11. Är A din bästa vän. Ja det är han.
12.är A din kille: nä det är han nt
13.festar du mycket med A: nä han är ingen som typ som går på fester
14.vad tycker dina föredrar om A: dom tycker att han är en go och rolig kille.
15. Vad tycker dina föredrar om att du umgås med äldre: jag har liksom umgås med äldre sen jag började högstadiet och dom tycker Att det är okej om jag inte gör nåt dumt liksom

Av karin gustafsson - 25 maj 2013 11:37

Så här ser min dag ut i mån

1. Min kompis hämtar mig kl 11
2. Stannar och köper godis
3. Mocka hos Kenta och Göra i ordning i stallet
4. Rida Kenta hoppa med han och skritta med han.
5 släppa ut han i hagen och kanske jag hinner rida Gunnar också skulle vara skönt och hinna med båda dom i mån.

Av karin gustafsson - 24 maj 2013 17:57

Hej idag är det fredag så gött. Varit ledig hela dagen idag för vi hade studiedag idag. Mina planer i kväll är väl och kolla på film och mysa hemma men det kanske blir annat om det händer nåt kul. Har fått sjukt många komentarer om a i min klass så jag kommer svara på dom i ett inlägg.

Av karin gustafsson - 24 maj 2013 16:36

Hej på söndag hämta min kompis mig vid elva då åker jag och hon till fjärås till ett litet stall där Kenta bor. Då ska jag rida Kenta ett lite hårdare pass en vanligt tror jag efter som det var ett tag sen nu. Det blir hopp övningar med Kenta och lite ute skrit som han inte blir så spänd. Sen ska jag antagligen rida Gunnar om jag hinner är inte säkert om jag hinner rida han efter som jag rider Kenta på söndag. Men min kompis ska ta korr när jag hoppar Kenta så då kommer det upp på bloggen.

Av karin gustafsson - 24 maj 2013 14:40

1.saknar du dina gammla vänner: allså nej det gör jag inte för man har ju fått nya vänner på min nya skola.
2. Vilka parfymer använder du: jag använder kool bleu och so desirable och vanilla touch.
3. Vad vill du bli när du blir stor: min största dröm är att arbeta med musik.
4.vilken är ditt favorit djur: mitt favorit djur är hästar.
5.gillar du och blogga: jag gillar och blogga det är som en vardag nu.
6. Har du gjort många låtar: ja jag har gjort ungefär 20 låtar.
7.gör du alla din music själv: nä det gör jag inte R hjälper mig med musiken men texterna gör jag själv.

Av karin gustafsson - 23 maj 2013 20:42

Hej kl halv 8 kom en kompis mig och hämtade mig så vi gick ut en liten stund. Just nu kollar jag på tånorsbossen. Inlägget vad jag gjorde
I går kommer upp senare eller i mån vi får se. Är lite upptagen med musiken och mina låtar och lite andra saker. Men försöker skriva på bloggen varje dag ändå. Tar lite pauser då och då från musiken så jag hinner med bloggen. Bloggen kommer mässt handla om musiken, hästar, min vad dag. Måste gå

Av karin gustafsson - 23 maj 2013 16:19

Måndag: plugga
Tisdag: rida lekton
Onsdag: slappa och plugg
Torsdag. Skriva låtar
Fredag. Klippa mig och shoppa
Lördag. Vet inte dagen får komma som den kommer
Söndag: åka och rida Kenta och hoppa tror jag. Kanske rida Gunnar rida ut

Av karin gustafsson - 23 maj 2013 16:16

1. Vem äger Kenta: en tjej som heter petronella.
2. Rider du fortfarande kenta: ja ska rida han på söndag.
3. Blir R avensjuk på A för du är med han på rasterna. Allså R förstår att det inte är nåt mellan mig och A så nej.
4. Hur mycket umgås du och A: vi umgås varje rast.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards