kakkan1114

Alla inlägg under maj 2012

Av karin gustafsson - 30 maj 2012 19:44

hej bloggis 


i dag var det jätte kul i dag i skolan och nästa vecka har vi elevens val och sen är det skolavslutning ska bli gött och ha sommar lov. det första jag gjorde när jag kom hem i dag var och sätta mej fram för tv och kollade på nåt konstigt på gramm sen tog jag lite glass och på elvens val ska jag ha golf och jag är typ den ända tjejen på golfen föruton 2 andra också. i dag gjorde min grupp fördigt våran stad på No den är faktist riktig fin men det var faktist synd att jag tog bort våran billder på den på min kamra. men just nu lyssnar jag på music det är färjestad introlåten den är assa bra fast jag bor i göteborg. på tisdag ska jag åka och hälsa på min nya skola det ska bli assa kul och börja på nytt men det är jobbigt och lämmna alla min gammla vänner. men så är det. här kommer några billder på mej som jag tog i dag 


                olika billder doma här är mina finaste billder jag nästan har nu orkar jag inte blogga mer så ha det gött och hoppas att ni får en bra kväll med familjen

Av karin gustafsson - 29 maj 2012 10:22

  hej i dag var jag i skolan jag fick tuggimi på mina byxsor så jävlar dålig stil av dom som la den där jag. i går spelade jag fottbol med min kompis jacob det var assa kul men det var bara vi. i dag ska vi spela i gen tror jag vid skolan men då ska jag ta lite kort medans vi splar så kan jag lägga ut nåra snygga billder i mån eller nåt men nu orkar jag inte blogga mer men jag bloggar mer i kväll kanse den billden är när jag sitter hemma och jag var typ 10 år där och nu är jag 12 år gammal ha det gött

Av karin gustafsson - 26 maj 2012 23:34

  den billden längst upp är jag och den billden längst ner är min kusin jag hittade inte nån bättre billd på mej men jag ska ta nya kort och lägga in som ni får en fin sommar billd på mej 

 
Av karin gustafsson - 26 maj 2012 23:22

DAGEN DU KOM TILL MEJ BLEV JAG LITE FÖRVÅNAD FÖR JAG TRODE ATT DU VAR ETT ÅR ÄLDRE EN MEJ OCH SKULLE VARA KAXSIG MEN TILL SLUT FÖRTÅG JAG ATT DU VAR EN TOPPEN TJEJ OCH JAG HOPPAS ATT JAG FÅR HA DEN KÄNNSLAN KVAR OCH DEJ I MITT LIV KVARA OCH ATT DU INTE GLÖMMER AV MEJ NÄR VI BLIR STORA. JAG VILLE BARA SÄGA HUR MYCKE JAG ÄLSKAR DEJ ALICE OCH HUR MYCKE JAG SAKNAR DEJ

 
Av karin gustafsson - 26 maj 2012 23:07

hej nu sitter jag hemma och kollar på melodifetivalen ryssland äger ju dom dammena gillar jag. i dag åkte jag båt med mamma och pappa och sen var jag med en kompis och köpte godis det var kul sen var vi ute med en annan kompis som går på min skola och i går kväll var jag ute på skolan med nåra kompisar det var jagf och min kompis som var tjejer rästen var killar som är 3 år äldre en oss men dom spelade basket medans jag och min kompis spelade uno ute och jag vik en basketboll i ryggen det gjorde jätte ont men dom sa förlåt. sen gick jag hemma och jag sov till halv 12 i dag. jag saknar värkligen min kusin alice jag vill bara säga grattis till dej alice som har fått värdens bästa kille som pojkvän hoppas att ni får ett bra förhållande 

Av karin gustafsson - 9 maj 2012 13:28

  hej nu sitter jag i skolan och skriver lite på min blogg och längktar till v.27 då ska jag och min söta kusin åka till leksand och kolla på snygga killar och sen kanse vi ska kolla lite runt i leksand och kolla i ishallen och lite såna sakare och sen ska vi bada tror jag men det här är 4 året min brosa är där. men jag saknar värkligen dej alle. i skolan hade vi orgentering och jag hade mina tyg skor på mej så nu är dom blöta och jag är jätte kall om mina fötter men jag får väl klara av det för jag slutar nämligen kl tugo över 3 sen ska jag åka till stallet och träna det ska bli roligt men sen ska jag kolla på en kabare som min andra kusin har gjort det ska bli kul. och på fredag är jag ledig bara för jag ska åka i väg nån stans halva dagen. men ni får ha det så bra för nu måste jag nämligen gå tja da

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards