kakkan1114

Alla inlägg under januari 2015

Av karin gustafsson - 31 januari 2015 19:51

Idag så har jag haft väldigt mycket och göra och så. Men nu har jag satt mig i soffan och lyssnar på musik ska gå ner och kolla på en film snart med familjen:) i morgon blir det stallet och vi får se vad jag gör sen men har inga planer än:)

Av karin gustafsson - 30 januari 2015 22:25

Har varit med Adam hela kvällen mysigt. Alltid tråkigt när han åker hem vill att han ska stanna här hos mig. Men jag och han få ses snart ju. Men jag ville bara gå in och skriva godnatt

Av karin gustafsson - 30 januari 2015 07:14

Godmorgon änglarna! Idag är det fredag har bara 4 lektioner idag och det är riktigt skönt:) direkt efter skolan åker jag till gymmet men först möter jag upp älsklingen som ska med och gymma. Första gången vi ska gymma tillsammans det blir spännande. Men jag kommer försöka skriva så mycket jag kan nu under den här terminen. Det är mycket och göra nu när man går i 9an:( men ska försöka göra några inlägg under dagen/kvällen:)

Tjo

Av karin gustafsson - 29 januari 2015 19:33

Hej vad gör alla då? Jag sitter i soffan och sjunger och Skypar med en kompis. Men jag har varit på bio och sånt idag. Mycket och göra nu innan lovet så förlåt att jag är så seg på bloggen just nu:(

Av karin gustafsson - 27 januari 2015 12:13

Hej nu har jag rast i skolan! Mår verkligen mycket bättre nu än jag gjorde i onsdags. Mina planer för helgen är inte riktigt klara än men vi får hoppas att mina planer blir av

Av karin gustafsson - 26 januari 2015 14:14

Idag är det måndag:) två veckor kvar tills sportlovet jag längtar verkligen. Snart drar NP(nationella proven) igång längtar inte tills dom startar faktist. Men snart ska jag iväg på Jacobs träning med min tränare hon ska träna sin gråa häst idag och jag ska kolla på:) det ska bli kul faktist.

Av karin gustafsson - 23 januari 2015 18:05

Hej! Idag ligger jag hemma och är sjuk har feber och mår piss verkligen. Men det är inget och göra åt. Jag har varit hemma i två dagar nu. Men vi får väl se. Jag har inte varit i stallet denna veckan för jag mådde så dåligt i onsdags men vi får väl se hur jag mår:(

Av karin gustafsson - 22 januari 2015 17:18

nu ska jag berätta hur det är att leva som katt   alltså tror inte att jag är dum eller så nu! Men det är väldigt många av mina kompisar som kallar katt men jag vet inte varför dom gör det. antagligen att jag är söt och inte säger så mycket. Men jag är ju en människa och inte en katt alltså. jag vet inte vad mitt smeknman katt kommer ifrån. Men dom brukar retas lite och kalla mig katt och fråga om jag har fått nått kli på magen och om jag har fått nån katt mat och så. Mina kompisar är lite anolunnda ibland kan vi säga men det är väl därför vi kommer så bra överens tror jag. Men som katt är jag väl väldigt kattig av mig jag gillar och mysa och bli kliad på magen och umgås med familjen och kompisar. En av mina kompisar kallar jag bambi och tjuren federna. För hen är klumpig och gillar och plocka blommer och lukta på dom. Om man skaffar ett smeknamn på mig så får man allt tillbaka alltså. Nä men det är kul och skaffa smeknman till sina kompisar. Fas det är väl bara jag som kallar dom det smeknamnet och ingen annan hahha. Men som sagt det är väldigt trevligt att leva som en katt fast man inte är det.     

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards