kakkan1114

Alla inlägg under januari 2015

Av karin gustafsson - 6 januari 2015 08:29

Godmorgon kl är lite efter kl 8 och jag är redan uppe. Jag sitter just nu på bussen på väg till centralen ska byta till tåg där och åka till Alingsås idag. Ska vara med älsklingen idag så kul och se han efter 2 dagar bara typ. Men det är lika roligt och se han varje gång vi ses. Snart börjar skolan igen och då kan jag och han inte ses så mycket bara på helgerna. Men om 4 veckor så är det sportlov tror jag. Och då ska vi ses jag och Adam. Jag älskar verkligen loven för då kan jag och han ses varje dag nästan:)

Av karin gustafsson - 5 januari 2015 20:20

Idag så åkte jag in till stan och träffade en kompis som heter sofie. Vi gick på My dog och sen så käkade vi på macdonals inne i stan. Det va super mysigt skulle träffa en kompis idag igenkligen men jag kände att jag inte orkade så det blev inget. I morgon åker jag till Adam ska bli kul och träffa han igen. Men nu sitter jag framför datorn:)

Av karin gustafsson - 4 januari 2015 12:00

Godmorgon! Mamma väckte mig kl 7 för vi skulle morgonfodra kl halv 8. Och jag tog stallet nu på morgon för det va ganska skönt att ha det färdigt och så. Red i manegen idag på Mirre det va inga där så det va skönt då kunde jag jobba han lite mera och han fokuserade mera på mig och va mera mjukare och så. Jag tyckte att det gick bra eftersom jag inte har ridit på 3 veckor nu. Men nu ligger jag i sängen och vilar är helt slut:)

Av karin gustafsson - 4 januari 2015 11:57

Igår så va jag med Adam hela dagen super mysigt verkligen. Han kom till mig vid halv 11 så va vi på mitt rum och kollade på film och myste och sen så åkte vi in till Ruddalen vid 1 ungefär och där va vi till 4 sen åkte vi hem för jag frös och Adam tyckte att det räckte. Vi gick in på lidel en snabbis för att köpa läsk och chips och sen så åkte vi hem och käkade och sen kollade vi på film och sen vid kvart över 9 så åkte Adam hem. Men det va en mysig dag med älsklingen:)

Av karin gustafsson - 2 januari 2015 13:45

Godmorgon finaste läsarna! vaknade kl halv 12 idag skönt skulle igenkligen vara med adam men det skulle tydligen vara storm här där vi bor. så vi kunde inte ses tyvärr men idag ska jag bara vara hemma och inte göra ett piss typ. sitter i soffan med min gråa tröja och mina mjukis shorts. ska antagligen göra mig i ordning snart för jag kan inte ha på mig dom här kläderna hela dagen. Men jag är super trött så ska väl bara vila idag.     

Av karin gustafsson - 1 januari 2015 16:50

Godmorgon! Gick och la mig vid halv 3 men somnade inte förens kl 4 så är trött men ändå inte. Började dagen med att åka upp till stallet och mirre fick 100 pussar av mig och godis:) Men nu är jag hemma och tar det lugnt och lite så:) i morgon kommer Adam till mig så ska vi åka skridskor kul!! Men hoppas att ni har haft en bra dag,nyår. Puss:)

Av karin gustafsson - 1 januari 2015 01:13

Ja nu är det mitt i natten och jag är uppe! Är pigg så kan inte sova typ och jag pallar inte försöka sova heller för jag kommer antagligen Kunna sova snart hoppas vi. Men godnatt på er

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards