kakkan1114

Alla inlägg under augusti 2014

Av karin gustafsson - 30 augusti 2014 10:05

nu har jag gjort mig i ordning och ska möta en kompis till mit vid 11. så ska ta bussen in till gbg och då ska vi fika. Mamma tar mirre idag för jag hinner inte rida han idag! för vid 3 ska jag åka iväg.

Av karin gustafsson - 29 augusti 2014 19:04

hejsan nu är det fredag kväll. ikväll ska jag bara ta det sofft och inte göra något speciellt ska vara hemma och mysa med familjen. I morgon på morgonen ska jag träffa en kompis. Skolan var helt okej idag hade slapp dag verkligen. så jävlar skönt att det är helg nu. Bara vara hemma sova länge och så. Ska även iväg i morgon kväll så det ska bli skoj. men vi hörs

Av karin gustafsson - 27 augusti 2014 20:32

nu ska jag gå och dejta mig säng och tänka på**** . ny dag och nya tagg:)

Av karin gustafsson - 27 augusti 2014 14:35

shoo nu sitter jag på min sista lekton för idag och det är engelska och det är ganska lätt tycker jag. Men slutar kl 3 då ska jag åka hem och vila. I morgon blir det slöjd och bild på schemat och sen till stallet. Ibland önskar man  att man är liten ibland och gick på dagis för då slipper man plugga så mycket som man behöver göra i 9an. Det blir svårare saker i alla ämnen nu när man går i 9an och det tycker jag är lite jobbigt men det ska jag fixa! Men glöm inte frågestunden så ös in frågor. Har pratat med ..... idag. Hörs sen

Av karin gustafsson - 26 augusti 2014 19:46

hej idag var jag i skolan den var som vanligt. på rasterna hängde jag med killarna i den andra klassen. Slutade kl 3 så det var segt. Sen tog jag bussen hem för jag skulle träffa en kompis. på bussen så pratade jag med ***** i en halv timme. alltid kul och prata med han kan jag säga. Så jag och ***** ska ses snart hoppas jag. Det var längesen jag och han umgicks. I våras så var vi med varandra så mycket vi kunde. Men det ska vi ändra på nu:)

Av karin gustafsson - 25 augusti 2014 19:47

idag har jag varit i skolan. vi hade 2 timmars matte idag så det var segt. Sen så fick jag ett sms av min kusin och hon var i gbg och jag blev så glad. så efter skolan åkte jag och mötte henne och hela hennes klass. så det var super kul:) Saknar henne verkligen.

Av karin gustafsson - 23 augusti 2014 12:18

godmorgon! vaknade kvart i 11 idag det behövde jag verkligen. Idag vid halv 2 så åker jag till stallet för jag ska ha lektion för min tränare och det är hoppning som gäller. Sen på kvällen så kanske jag åker in till stan och möter ...... så ska vi prata och så.

Av karin gustafsson - 22 augusti 2014 19:57

ja ni läste rätt nu kör vi en frågestund svarar ärligt på alla frågor så ös in frågor nu

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards