kakkan1114

Alla inlägg under augusti 2014

Av karin gustafsson - 14 augusti 2014 10:02

hej förlåt att det har blivit korta inlägg på sistonde men det är så mycket som har hänt och så. Men iallefall så ska jag möta upp en kompis kl 11 vid skolan sen ska vi gå till hemköp för att köpa mat och sen går vi vidare till stallet där min bebis står. Har mirre 3 dagar i rad nu eftersom jag tog 2 dagara av en tjej som är bort rest så hon kunde inte ta dom så jag fick ta dom i stället. Men det här får också bli ett snabbinlägg för jag ska äta och göra mig i ordning nu men vi hörs   

Av karin gustafsson - 12 augusti 2014 08:54

Nästa vecka börjar allvaret igen (skolan). Det ska bli kul på 2 sätt det är jag börjar 9an och det är mitt sista år och det andra är att få träffa mina klasskompisar igen. Men det är dåligt på flera sätt. Men det är bara och kämpa på det här året efter som det är mitt sista år. Skolan måste man ändå gå i.

Av karin gustafsson - 9 augusti 2014 11:26

nu har jag packat och ska ta tåget till alingsås och vara med min kusin. Så en medryttare fick ta mirre i dag för jag kunde inte. men vi hörs . vaggan på bilden

Av karin gustafsson - 7 augusti 2014 11:07

godmorgon värden! Nu har jag ätit frokust och sitter i mjukisar och lyssnar på music. Men ska dra på mig ridkläderna nu och åka upp till min prins och trimma han lite. Ska öva på att länga och korta galoppen idag. Men vi hörs:)

Av karin gustafsson - 6 augusti 2014 09:54

föra sommaren hade jag ju kenta i 1 vecka och eftersom han var en C-ponny så blev det inte han i år igen. Jag och han kämpade till en nivå som jag aldrig skulle göra med han och jag trodde inte på att vi skulle komma ditt och så. Den här sommaren kom mirre till mig istället och min tränare och hennes mamma tror på mig och mirre att vi kan komma långt:) Det behövs bara lite träning och kämpa så kan vi komma till en ny nivå jag och han. Jag tror på mig och mirre och jag hoppas att jag och han kan komma ut och tävla snart. för då ska vi soppa barnan och kämpa. jag tror verkligen på den här ponnyn. Han är min bästa vän och utan han är jag inget:)

kenta jag älskar dig men nu måste jag gå vidare och kämpa med mirre och så. saknar dig :) hoppas att vi möts snart igen.

Av karin gustafsson - 6 augusti 2014 08:43

igår red jag mirre för den tjejen som hade han igår kunde inte så då tog jag han istället. Mamma väckte mig vid 8 för jag skulle åka till stallet vid 9. vid 10 så kom några tjejer som jag skulle rida ut med. Vi tog kohagen och vi skrittade och travade och galopperade. Men i galoppen så blev mirre så het och ville bara galoppera fortare och fortare. Sen när han inte fick galoppera mer så stutsade han på platsen.

Av karin gustafsson - 3 augusti 2014 18:16

jag ville bara säga stort Grattis till min tränare som har tävlat Arab SM idag med sawoy. Du var värd att få första platsen:) tack för du har hjälp mig och mirre och hoppa 60 cm så fort. jag tror att jag och mirre kan komma långt av hjälp av dig. Dina träningar är super bra. GRATTIS

Av karin gustafsson - 3 augusti 2014 12:45

igår red jag mirre efter min semester. Han gick super fint han gick i form. Har saknar han verkligen när jag har varit hästfri i några veckor. Men det är verkligen kul att han ska stå kvar och jag ska rida han 2 dagar i veckan. Min sötis är så underbar. Det var kul och rida han igen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards