kakkan1114

Alla inlägg under juni 2015

Av karin gustafsson - 30 juni 2015 20:16

idag vaknade jag kl 9 och låg i sängen med min mobil. Sen så gjorde jag mig i ordning och vid 20 över 12 så gick jag till bussen. För jag skulle möta en kompis vid marklandsgatan så skulle vi åka in till GBG och käka och kolla lite på Partille cup. Vi möte även upp en annan kompis till mig. Så himla mysigt. Sen åkte vi hem och direkt när jag kom hem så la jag mig ute och solade. Så himla skönt värder det har varit.

Av karin gustafsson - 28 juni 2015 11:08

vaknade vid halv 10 ungefär. La mig i soffan där nere sen gick jag ut med hunden. Hon ville verkligen inte gå ut men det fick hon göra ändå. Snar ska jag äta och sen så blir det stallet vi ska måla och lite så

Av karin gustafsson - 24 juni 2015 12:27

alltså mitt sommarlov började på bästa sättet. Jag och mamma och alice åkte som sagt till London och var där i en vecka. Det var verkligen super roligt. Men sommarlovet är inte slut än. Min uppgradering suger verkligen just nu men det är de att det är sommarlov och hinner typ inte skriva så mycket men ska försöka så gott jag kan.

Av karin gustafsson - 24 juni 2015 12:23

idag ska jag inte göra så mycket. Ska åka till doktorn snart och kolla mitt öga. Sen blir det av till stallet och fixa boxen efter mirre. Saknar han verkligen. Sen blir det att ha gäster.

Av karin gustafsson - 22 juni 2015 18:16

idag åkte min bästa vän och han kommer inte tillbaka till oss. Jag åkte upp igår kväll och gosade med han i hagen och jag kan säga att tårarna bara kom. Jag grät hur mycket som helst. Den här ponnyn har verkligen lärt mig så otroligt mycket. Vi har kämpat även om vi har haft dåliga pass men vi har alltid haft det roligt jag och han. Jag var inte med när dom hämtade han för det skulle bara varit jobbigt och se transporten åka och att man vet att han aldrig kommer komma tillbaka till mig. Jag har haft han i ett år igenkligen var det inte meningen att vi skulle ha han men den ägaren skulle köpa en ny häst och dottern pluggade så vi fick ta han. Det med att säga hejdå är det jobbigaste jag vet. Har gråtit hela dagen idag och jag kommer säkert göra drt dom här dagarna. Älskar han så otroligt mycket.

Av karin gustafsson - 21 juni 2015 20:45

idag har jag varit uppe i stallet hela dagen. Har packat inför i morgon för då åker mirre och kommer inte tillbaka till oss. Jag kommer sakna han så himla mycket. Han är verkligen min favorit häst. Men ikväll så åkte vi upp och sa hejdå till han. Jag kan inte sluta gråta och tänka på att min bästa vän åker i morgon.

Av karin gustafsson - 19 juni 2015 16:28

idag är det midsommar. Vad är era planer för idag? Mina planer är att äta middag med våra kompisar och umgås med dom på kvällen. Några kompisar undrade om jag ville följa med på fest men jag tackade nej vill vara med familjen idag. Vi kom ju hem från London igår på kvällen och jag kom inte i säng förens kl halv 1 så är trött.

Av karin gustafsson - 18 juni 2015 08:47

Godmorgon nu har jag precis vaknat. Kl är kvart i 8 nu och vi ska snart gå ner och äta. Igår hade vi 26 grader och vi åkte och kollade på big ben och sen en båt tur på kanalen. Sen blev det lunch och sen shopping. Idag är det sista dagen som vi är här och vi ska kolla på nåt museum och shoppa på Harrods. Sen tar vi tåget till flygplatsen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards