kakkan1114

Alla inlägg under september 2015

Av karin gustafsson - 29 september 2015 07:05

godmorgon idag är det tisdag och det innebär att det är skola ida. Har svenska och engelska första timmarna på morgonen och sen ska vi på teater och kolla på nåt. Men det ska väl inte bli jätte kul och se men vi måste gå.

Av karin gustafsson - 24 september 2015 07:12

godmorgon nu står jag med skorna och jackan på. För jag ska åka till skolan nu. Går bara till kvart över 1 idag och sen ska jag åka hem och blogga lite ordentligt. Men ni får ha en bra dag.

Av karin gustafsson - 20 september 2015 11:54

igår hade jag en mysig kväll med min moster. Vi kollade på film och sen på kvällen så skypade jag med min kusin och hennes killkompisar och en kompis till mig. Vi pratade väldigt länge och det var jätte kul och prata med dom. Det var hur längesen jag pratade med alice. Vi var väl några stuckna i samtalet. Men idag så ska jag på bio med ett gäng från Alingsås och några från Göteborg så det ska bli kul. Men skriver mer ikväll.

Av karin gustafsson - 16 september 2015 19:33

hej idag är det onsdag. Jag har varit i skolan idag. Det var helt okej blev lite tjafs i skolan idag mellan oss elever. Men nu ligger jag i sängen och inte gör så mycket.

Av karin gustafsson - 13 september 2015 09:32

Har du kontakt med dina ex? Jag ska säga så här vissa av mina ex har jag kontakt med. Jag pratar med några mer än jag pratar med dom andra. Men jag vet inte om jag skulle umgås med dom nu efter vi har gjort slut. Vi gjorde slut av en anledning och det var för vi bråkade och att det inte funkade mellan oss. Vi var helt enkelt olika på många sätt och det var väl därför det tog slut. Vissa ser jag inne i stan men vi säger inte hej ens och vissa smsar mig och ber om en andra chans men jag svarar inte på sms. Jag har gått vidare och jag vill har mitt liv ifred. Jag vet Inte om jag ens skulle klara av att träffa några av dom. Jag har inte berättat vad jag tycker och känner för dom. Men jag vet att det är några som har känslor för mig fortfarande och jag har så svårt att berätta om mina känslor och så. Jag kan säga så här att jag kommer aldrig och ta tillbaka nåt av mina ex om vi har gjort slut tidigare så vet vi varför och då vill inte jag försöka mera.

Av karin gustafsson - 10 september 2015 19:46

idag när jag satt på lektion så fick jag ett sms av en person. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. När jag läste det sms så fick det mig att spy helt ärligt. Det var från en person som jag har litar på 100% och älskat en gång i livet. Han frågade om jag vile ses och redan ut saker. Efter 6 månader vill han reda ut saker med mig och vara kompis med mig igen. Jag vet inte vad som har hänt men han har fått så sjukt många chanser och ändra sig. Det var han som dumpade mig för en annan tjej och sen dess har han varit en riktig svin och jag kommer Aldrig och förlåta den person i hela mitt liv.

Av karin gustafsson - 8 september 2015 07:31

Godmorgon just nu sitter jag på bussen till skolan. Börjar kvart i 9 men ska umgås med några kompisar innan vi börjar. Idag efter skolan så ska jag umgås med en kompis sen efter det åker jag direkt till stallet för att kolla på när min tränare tränar sin häst för Jacob.

Av karin gustafsson - 5 september 2015 10:11

Som sagt jag går första året på gymnasiet. På gymnasiet är det mycket friare man har inte delat upp klassen i olika gäng och alla umgås med alla. Alla har blivit mognare och förstår att man inte ska skratta åt nån. Alla får vara sig själv. Man bryr sig inte om man gör fel. För alla har nån svårigheter och det får man acceptera. Visst det kan bli tjafs och sånt men vi börjar bli så stora nu så vi löser det själva. Vi skriver inte nåt elak på nätet till varandra. Där jag går så är det folk som kommer från andra länder och dom kan inte så bra svenska och dom håller på och lära sig svenska. I min klass hjälps vi åt på lektionerna och om vi ser nån som är ensam så frågar vi alltid om dom vill vara med. Killar och tjejer umgås på rasterna. Det är alltid svårt att komma in i en helt ny klass men bara om man är sig själv så får man kompisar. Alla är olika på gymnasiet och alla ligger i på samma nivå men vi retar inte dom för det. Alla får vara sig själv och vara på deras sätt.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards