kakkan1114

Alla inlägg under september 2015

Av karin gustafsson - 4 september 2015 17:07

Skulle ni ta tillbaka era ex? Man gör ju slut av en anledning och det kan var olika saker tex att man bråka eller att nån har varit otrogen. Det finns ett av mina ex som jag kan kunna ta tillbaka för vi funkar ihop. Men dom andra skulle jag aldrig ta tillbaka. Jag gjorde slut av en anledning och jag vet att det aldrig skulle funka igen även om jag skulle vilja ha dom igen. För mig är det väldigt viktigt att min pojkvänn ska kunna umgås med min familj och kompisar. Jag som sagt har bara haft 2 seriösa förhållanden. Jag vill inte att det är tjejen som bara pendlar för det har jag fått göra sjukt mycket till slut så tröttnar man på det. Nu när vi är i tonåringen så testar vi oss fram liksom. Man hittar inte den rätta hela tiden eller det kanske inte håller.

Av karin gustafsson - 4 september 2015 15:39

idag så var jag i skolan till kl 2 ungefär. Kl 12 så åkte vi till Rudallen men alla 1or för vi skulle ha en fotbolls tunnering. Vi var bäst i våran grupp och kom till slut spelet och sen där vet jag inte vad som hände för jag gick hem tidigare för jag spelade inte. Just nu sitter jag och bloggar på min iPad och väntar på att min kompis ska komma hit.

Av karin gustafsson - 3 september 2015 15:21

hej idag har jag varit i skolan det va helt okej faktist. Men min bästavän var inte i skolan idag så det var ganska tråkigt. Men vi hade info och några andra lektioner som inte var så roliga. Men i mån har vi fotbolls turnering och det ska bli kul faktist.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards