kakkan1114

Alla inlägg under juni 2014

Av karin gustafsson - 11 juni 2014 18:49

i morgon gäller det. Det är sommaravslutning och jag går ut 8am fatta vad tiden går fort alltså. ska bli skönt att slippa alla lektioner,läxor och mm och bara hänga med kompisarna,vara uppe sent och vakna när man vill. men skriver mer sen.

Av karin gustafsson - 11 juni 2014 07:59

idag är det sista dagen i skolan innan skolavslutningen. alltså jag går f*n ut
8an i morgon. tänk hur fort tiden går. det kändes som jag precis gick ut 7an liksom. Men nu taggar man till en super rolig sommarlov med bästa kompisarna och jag kan lova er att jag och mina vänner kommer göra den här sommarlovet till det bästa. Men nu blir det att gå på utflykt med klassen och sen städa och så. blir så skönt att gå ut 8an.Det var det värsta året jag har gått.

Av karin gustafsson - 10 juni 2014 19:08

nu sitter vi i bilen på väg hem från gränna+studenten. alltså det var så kul och träffa henne igen det var ju ett tag sen. igår gjorde jag min sista riktiga skoldag med lektioner. i morgon bli det att städa och på klass utflykt med hela klassen ska bli super roligt att får umgås med klassen och så. och sen blir det ju skolavslutning på tors ska bli skönt att gå ut 8an.

Av karin gustafsson - 10 juni 2014 10:05

nu åker vi från tranås och vi ska åka till gränna på student. ska bli super kul det var längesen jag träffade min kusin det var föra året eller något. men jag uppdraderar mer sen men så ser jag ut idag på studenten.

Av karin gustafsson - 9 juni 2014 08:02

sista veckan nu i skolan. går bara 3 dagar mån,ons,tors är ledig på tisdag ska nämligen på student. Har dom sista lektionerna idag och sen är det rätt chilla lektioner. TÄNK att jag slutat 8an och jag ser fram i mot 10 veckors SOMMARLOV. Mitt sommar lov kommer bli skit kul kan jag lova er. jag kommer uppdradera hela sommarlovet som ni får hänga med på vad jag gör på mitt sommarlov. Denna sommaren kommer bli den bästa sommaren nånsin men kompisar och massa mera. så snart kör vi SOMMARLOV härligt. är ni taggade inför sommarlovet? Jag är i allefall jätte taggad inför sommaren.

Av karin gustafsson - 9 juni 2014 07:54

godmorgon när jag gick in på facebook idag. så hade det lilla miraket kommit. Han gick i hagen med sin mamma och betade han hade kommit igår vid 23. Men ska hinna åka upp till stallet och kolla på han innan fredagen. men ha en super bra dag.

Av karin gustafsson - 8 juni 2014 15:50

alltså varje gång jag rider så sitter jag och kämpar för att nå ett mål med min ridning. Jag tycker att man alltid ska kämpa ditt man vill komma och inte ge upp om det har gått dåligt på en träning,tävling. Man ska se framåt och inte bakot. Skit i alla som säger att du aldrig kommer komma ditt där du vill komma till. Dom har Fel för om man kämpar då kan man faktist komma till den dagen man har länktar till. Jag kämpar för att komma till SM,Falstebo och jag hör folk säga när jag berättar att jag vill komma ditt -Nej du kommer aldrig och lyckas med det karin det kräver en hel del att komma ditt. Då säger jag men det skiter jag i jag kommer alltid att kämpa ditt jag vill och ingen kan stoppa mig. Jag hör folk säga så till mig väldigt offta men jag lyssnar inte på dom jag har liksom slutat lyssna. För om inte dom tror på mig så ska jag vissa dom att jag hade rätt att jag kan komma så långt ända till SM, falstebo dom ska se hur mycket jag kämpar ditt jag verkligen vill komma. Det är till falstebo och SM jag vill komma och ingen kan säga att jag inte kan för alla kan göra det bara man tränare och kämpar hela tiden och så. Jag hoppas verkligen att ni kämpar och skiter i dom som säger att ni inte klarar det för det är ni som vet att ni kommer klara det och ni ska vissa hela värden och dom att man faktist kan komma ditt men det kanske dröjer ett tag men man kommer alltid ditt nån vacker dag. Jag  har alltid haft SM och falstebo som mål ända sen jag började rida och så. Och jag ska bane mig vissa vad jag går och vissa värden att jag faktist kan komma ditt som jag alltid har dröm om. Jag vet att det att det kräver en hel del av mig och allt men jag tänker inte ge upp än för jag ska bara ditt jag har dröm om i c 14 år och jag tänker inte ge upp mina mål.         

Av karin gustafsson - 8 juni 2014 12:59

nu sitter jag i mitt rum och sms,chattar med mina kompisar. ska åka till frölunda torg kanske med en kompis men vi får se hur det blir. Men i morgon är det skola och efter skolan så åker jag och mamma upp till gränna för att min kusin tar studenten och så på tisdag. ska bli skoj men vi hörs här på bloggen sen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards